DVD speelt niet af na branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

FreddyM

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2004
Ik heb een map met dvd files bestaande uit een Audio_TS en Video_TS map. Audio_TS map is leeg, Video_TS map met Video_TS.BUP, IFO etc. Speelt ook af met Nero player als ik de Vidio_T.BUP map open vanaf mijn harde schijf.
Ik heb (nu al een aantal keer) de Video_TS map met Nero 7 gebrand op een +RW. Tijdens het brandproces worden geen foutmeldingen gegeven. Na afloop wordt gemeld dat het branden met succes is voltooid. Als ik de DVD in mijn speler stop wordt hij niet afgespeeld. Als ik de DVD in mijn PC stop ook niet. Vervolgens heb ik geprobeerd de DVD te wissen. Ook dit lukt dan niet. Melding is: schijf lijkt leeg te zijn maar data is niet fysiek gewist.

Ik heb er inmiddels al 4 dvd's aan gewijd. Alllemaal hetzelfde, lukt niet. Suggesties???

Bij voorbaat dank,
Fred

maar er zijn players die geen dvd-rw afspelen hoor daar ook al aan gedacht??

Bertus,

Bedankt voor je snelle reactie. Met de info van extra dvd lukt het wel de dvd files te branden, maar het resultaat blijft hetzelfde. DVD speelt niet af. Terwijl ik toch al meerdere +RW dvd's van hetzelfde merk op mijn speler heb afgespeeld. Het vreemde is dat de +RW ook niet wil wissen met Nero.
Als ik de DVD "verken" op mijn PC opent de dvd schrijver en krijg ik de melding plaats schijf. Allemaal heel bizar. Ik heb recent toch al heel wat schijfjes gewoon gebrand.

probeer het eens met dvd shrink open de map video ts.
eenmaal open kan je deze film om zeten naar een iso die je dan weg brand op een dvd.

Geprobeerd met DVD shrink. Alles lijkt goed te gaan. Met video preview aan zie ik de film ook. Het hele proces eindigd met de mededelimg dat brandproces succesvol is voltooid. Toch speelt de dvd niet af in mijn dvd speler (mededeling can't use).Ik kan de schijf hierna ook niet meer op mijn pc lezen. Krijg medeling geen schijf aanwezig. Kan hem dus ook niet meer wissen. '(DDV +RW) Heb er nu inmiddels zo'n 5 dvd's mee verknalt.

:(

DVD speelt neit af na branden!!!...

Hee!

Het is dan al 7 jaar later...:p maar dan alsnog.. ik ben vandaag hiervoor naar de pc winkel gegaan..! en je kan ook proberen: DVD-R ik heb hem gekocht net, en ga hem nu uitproberen, omdat het bij mij ook niet lukte met DVD+RW en alle andere dvds. dus antwoord komt alsnog. Of hebben jullie het al uitgevonden. Vertel dan hoe jullie het hebben gedaan :P

Het is wel heel lang geleden, maar uiteindelijk lag het gewoon aan mij dvd /speler brander. Die heb ik vervangen en sinds die tijd geen problemen meer gehad. Ze zijn niet zo duur en als je een beetje handig bent bouw je hem zo in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan