dvd speelt niet af

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonnie15a

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 feb 2008
hallo

heb gisteren een autoradio gekocht met dvd 7 inch scherm (onbekent merk) 757QL all in one in beverwijk nu geinstaleerd maar speelt voor de rest alles cd,mp3 maar geen dvd staat steeds in het scherm bad disc allerlei dvd geprobeerd.
die verkopers zeiden tegen mij dat ik van de radio de roze (brake line ) op de zwarte draad moest verbinden dan zou het moeten doen maar tot dusver nog niks

wie weet hier een antwoord op.

Bvd tonnie

Het verbinden van draden heeft sowieso niks te maken met de status "bad disc" die je in het display ziet. Als zelfs een originele dvd (geen zelfgebrandde) het niet doet, dan zit er waarschijnlijk iets fout in het apparaat. Tja, kun je dan nog terug naar de verkoper gaan, is de vraag. Beverwijk (Bazaar toch?) staat niet echt bekend om z'n service en garantie...

maar waarom speelt hij wel gewoon cd of mp3 af deze worden toch gelezen door dezelfde lens

groeten

Tja, het kan zijn dat er iets softwarematigs niet helemaal lekker zit. En een cd-rom leest misschien wat "makkelijker" dan een dvd waar de informatie natuurlijk dichter op elkaar geprakt zit dan bij een cd-rom. Je hebt dus wel al een originele dvd geprobeerd?

ja orginele en gekopieerde alletwee hetzelfde.

dus het is software matig dus iets niet in orde.
dan moet ik er dus mee heen want dat kan je zelf niet veranderen.

bedankt
groeten tonnie

Zorg ervoor dat je terplekke kunt testen (eigen dvd's meenemen, als het mogelijk is een 12 volt voeding) Succes!

Ik heb deze gisteren ook gekocht, ik sluit m aan in de auto, en ja hoor:

HET SCHERM GAAT HALF OPEN, meer niet. ( Kantelt niet helemaal open )

NOg meer mensen met problemen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan