dvd speler aansluiten op je PC, kan dit??

Status
Niet open voor verdere reacties.

peeterrr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 aug 2008
Heb niet veel verstand van PC daarom deze vraag:Ik heb problemen met het afspelen van niet orginele dvd's op mijn pc.
Heb al voor de 2e keer mijn dvd station op de pc vervangen, maar na enkele maanden kan ik ze niet meer afspelen.
Nu is mijn vraag of ik ook een dvd speler (die je normaal op je tv aansluit) op mijn pc kan aansluiten, en hoe moet ik dit dan aansluiten en heb ik dan nog speciale software nodig??

Ik heb problemen met het afspelen van niet orginele dvd's op mijn pc.
Heb al voor de 2e keer mijn dvd station op de pc vervangen, maar na enkele maanden kan ik ze niet meer afspelen.
Nu is mijn vraag of ik ook een dvd speler (die je normaal op je tv aansluit) op mijn pc kan aansluiten, en hoe moet ik dit dan aansluiten en heb ik dan nog speciale software nodig??

Wat is dan het exacte probleem?
Heb je dit bij enkele dvd of bij alle dvd's hetzelfde probleem?
Punt 2 wat je wilt is niet direct mogelijk.

ik kan alleen orginele dvd's afspelen en geen copie, bij een copie krijg ik schokkend beeld. Dit heb ik al eens eerder meegemaakt toen heb ik een nieuw dvd-station geplaatst en dit ging een aantal maanden goed maar nu heb ik weer hetzelfde probleem (schoonmaken helpt ook niet).
Ik dacht als ik nu een goede dvd speler op de pc aansluit dan heb ik dit probleem niet meer want ik kan gecopieerde dvd's probleemloos afspelen op mijn dvd speler.

Zijn dat kopieën die met jouw PC zijn gemaakt? Kun je DVD's die pas zijn gekopieerd nu al niet meer afspelen, of gaat het alleen om schijven die al ouder zijn en vaker zijn gebruikt?
Is het misschien niet te heet in je PC, waardoor DVD's kunnen kromtrekken, en daardoor niet meer goed afspelen. Lege DVD's zijn dunner dan koop-DVD's, en hebben daar eerder last van. Staat de PC recht?
Is de PC ok? Genoeg schijfruimte, gedefragmenteerd, voldoende RAM, RAM ok..
Heb je al een ander merk DVD-schijf geprobeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan