DVD-speler & Brander verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ijsbeer121

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2002
In de bios zie ik mijn twee drives gewoon, de LG DVD speler en mijn Asus brander. Maar in Windows worden ze niet weergegeven, en kan ze ook niet benaderen. Ook bij "Computer Management" worden ze niet weergegeven. Wat kan dit zijn?? Ik draai XP Pro EN

Mij ook gebeurt

Hoi,

Hetzelfde heb ik ook gehad met XP pro engels.
Bij mij gebeurde het toen ik de drivers voor het programma DVDXcopy installeerde.
Toen was ik alle cd-rom en dvd drives kwijt.
Ik heb ze toen opnieuw via hardware proberen te installeren maar dat lukte niet, of beter, het lukte wel maar ze waren weer niet zichtbaar.
Ik heb toen teneinde raad maar mijn backup terug gezet.
En uiteraard bij de volgende keer toen ik DVDXcopy installeerde NIET hun drivers geinstalleerd en toen ging het goed.
Dus mischien als jij een of andere driver hebt geinstalleerd vlak voordat de drives verdwenen kun je mischien proberen die drivers te verwijderen en dan opnieuw je drives via hardware toevoegen opnieuw te installeren.

Succes.

Heb je soms brandsoftware geinstalleerd naast andere brandsoftware?

Na een Re-install van de pc was het probleem verdwenen. De spelers stonden daarvoor trouwens nog wel in de Hardware list, maar met een !-teken ervoor, en als ik dan extra info drukte, kon de device niet gevonden worden ofzo, erg vreemd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan