DVD speler doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Enilesor

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2008
Hallo,

Ik heb een vraag misschien weet iemand daar het antwoord op?
We hebben wel eens gedownloade dvd's te leen van vrienden nu is het zo dat we bij sommigen alleen maar music en achtergrond geluiden goed horen maar als de actuers aan het praten zijn dan hoor je helemaal niks. En weer bij anderen is er niks aan de hand. orriginele dvd's hebben geen probleem.
Waar kan het aan liggen? De kabels heb ik allemaal al na gekeken die zitten verder goed.

alvast bedankt

Groetjes Lin

Misschien 5.1 geluid wat jou pc niet kan weergeven. Vaak wordt er met gedownloade dvd's niet alle geluids opties in de image gezet, om de dvd niet te groot te laten worden. Je kan ook even met afspelen kijken of je het geluid anders kunt instellen in het programma, waarmee je de dvd kijkt. 2 channel PCM bijvoorbeeld is gewoon stereo.

Misschien 5.1 geluid wat jou pc niet kan weergeven. Vaak wordt er met gedownloade dvd's niet alle geluids opties in de image gezet, om de dvd niet te groot te laten worden. Je kan ook even met afspelen kijken of je het geluid anders kunt instellen in het programma, waarmee je de dvd kijkt. 2 channel PCM bijvoorbeeld is gewoon stereo.

Bedankt voor je antwoord ik ga het nakijken. Alhoelwe ik daar nu ook weer niet al te veel verstand van heb.

groetjes Lin

DVD speler bleek defect te zijn. hebben die vervangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan