DVD-speler & DVD-brander!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicoline

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2001
Hallo,

Het probleem is:
Ik heb een dvd-brander (Philips 228) en een dvd-speler (LG). In aparaatbeheer worden deze als dvd-brander en dvd-speler aangegeven, dit is ook het geval in de Bios. Maar ga ik nu onder windows XP naar deze computer staat er bij beide cd-rom speler. (Bij een andere pc waar een dvd-speler inzit staat er bij deze computer dvd-speler? ) Ik heb bij mijn pc een van de twee losgekoppelt maar dan geeft ie nog steeds cd-speler aan. Als ik er een dvd in leg moet ie vanzelf opstarten met powerdvd om de film af te spelen, nu gebeurt het volgende hij opent de dvd en je ziet alleen alle gele mapjes. Ik weet echt niet meer wat er mis is.
Is er misschien iemand die dit probleem weet op te lossen? anders moet ik de hele pc gaan formateren.

Alvast bedankt......................

pc formateren lijkt me erg overdreven. Dat hij je dvd als cdrom aanziet is volgens mij vrij normaal.

Start eerst power-dvd op , en dan de dvd in de speler leggen.

De gele mapjes waar je over praat zie je normaal als je via deze computer de dvd speler aanklikt.

Formatteren is echt niet nodig , heeft niets met dit probleem te maken.

succes; speedtouch

... dat komt omdat je dvd roms ook cd's kan lezen en WinXP het dus als cd rom aanduid. Als je er een dvd in legt kan hij hem gewoon benaderen. Je kunt ook gewoon het pictogram veranderen als het je echt hoog zit...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan