DVD speler en beeldscherm werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankh1

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2006
Gisteren heb ik bij een vriend van me een DVD brander aangesloten. Nadat we het een en ander hebben gebrand heb ik mn PC weer meegenomen en wilde ik hem thuis weer aansluiten (DVD brander inmiddels ontkoppeld). Als ik de computer nu aansluit lijkt het beeldscherm geen signaal te krijgen en de DVD speler werkt niet (krijg hem niet meer open/dicht). Het toetsenbord lijkt wel te werken..

Heeft iemand een idee hoe dit zou kunnen? Moederbord problemen?

Alvast bedankt

Heb je alle kabels wel goed aangesloten? Krijg je tijdens het booten, een aantal piepjes?

Ik hoor geen piepjes en volgens mij alles geod aangesloten. heb vaker computer losgekoppeld en aangesloten en is steeds geod gegaan. Nu weet ik niet wat er fout gaat..

Weet niet wat je allemaal los gekoppeld hebt, maar van mijn ervaring met geen beeld, was 1 van de volgende de boosdoener (niet aangesloten kabel): Voeding naar videokaart of de 4 polige (12v geloof ik) aansluiting naar het moederbord.

Wel opgepast met statisch-electriciteit?

ik zou dat ook verwachten, maar de DVD speler reageert ook niet....
Hoe kan ik checken of iets door statische electriciteit kapot is gegaan..? Normaal let ik er heel goedf op. Dit keer eerlijk gezegd niet heel bewust mee bezig geweest.

Alvast bedankt weer voord e hulp!

Groet Frank

Ik ben nu met een vriend van me aan het kijken. Het meoderbord lijkt stroom te krijgen de andere onderdelen niet. HArde schijf start ook niet op...
Misschien dat deze info nog helpt..

net nog een externe dvd brander aangesloten en deze krijgt wel stroom..

Zodra ik de data kabel van het moederbord aansluit reageert de dvd speler niet, maar als ik de data kabel los maak en alleen de voeding aansluitd an doet de dvd speler het wel. Signaal bij de grafische kaart, harde schijf lijikt er niet te zijn.
Het lijkt me dat het probleem bij het moederbord zit of niet? Iemand nog een idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan