dvd speler en NEC-brander

Status
Niet open voor verdere reacties.

reginald57

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2004
Ik heb een M a t s h i t a SR-8586 dvd/cd-rom speler en nu is het probleem:
Hij speelt geen dvd's af maar wel cd's. Ik heb mijn pc ge-upgrade van ME naar XP en heb de bij behorende driver gedownload. Maar niks dus.

Mijn volgende probleem is:
Mijn NEC-brander speelt wel en brand ook wel, maar als ik er een dvd mee afspeel dan heb ik er geen geluid bij. Ik gebruik Windvd 5 ervoor, ik dacht zelf dat het een decoder probleem was, maar ik kan nergens decoders ervoor vinden.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Bvd. Ray

misschien stom maar weet je zeker dat het audio kabeltje van de dvd brander aangesloten is ??
Meestal is het zo dat alleen bij de dvd of cdrom speler het kabeltje aangesloten is.

Tazman schreef :

misschien stom maar weet je zeker dat het audio kabeltje van de dvd brander aangesloten is ??

Ron dat is toch alleen als je een cd in wav afspeel , een dvd heeft ac3 dus die heeft geen audio kabeltje nodig.

@ reginald57

Waarschijnlijk mis je een codec voor de audio, probeer windvd eens opnieuw te installeren of probeer een trial versie van powerdvd-xp

Deze hebben de benodigde codec bij zich.

Het probleem met de mat****a komt mij bekend voor , ik moet ff terug zoeken of het probleem hetzelfde is als die van jou.

groetjes speedtouch

Geplaatst door speedtouch
[BRon dat is toch alleen als je een cd in wav afspeel , een dvd heeft ac3 dus die heeft geen audio kabeltje nodig.
[/B]

je hebt nog gelijk ook :o was geloof ik tijd voor me bed gisteren ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan