Dvd speler gaat niet meer open?

Status
Niet open voor verdere reacties.

twenteboy1986

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Berichten
148
Sinds kort gaat mijn dvd speler niet meer open, wanneer ik de dvd speler uitschakel onder apparaatbeheer en vervolgens weer inschakel krijg ik de volgende foutmelding:

Cd-opnamesoftware
Roxio, Inc.

--------------------------------------------------------------------------------

Beschrijving van probleem:

Er is een stuurprogramma voor cd-opname geïnstalleerd dat stabiliteitsproblemen kan veroorzaken, inclusief problemen met het afsluiten en problemen met het gebruik van een cd/DVD-station. Dit stuurprogramma wordt uitgeschakeld.
Dit stuurprogramma is mogelijk geïnstaleerd door Easy CD Creator, Windows Media Player of RealJukebox. Het kan zijn dat u pas cd's kunt opnemen als u compatibele stuurprogramma's hebt geïnstalleerd.

Waarschijnlijk moet ik een stuurprogramma installeren, maar zou niet weten welk programma ik zou moeten installeren..?

Kan iemand mij helpen bij dit probleem?

Groeten,

Patrick
 
Ga naar configuratiescherm en kijk daar eens (bij software) welke brandprogjes er allemaal geïnstalleerd zijn. Algemeen bekend is bijv. dat Nero én Roxxio (Easy CD Creator) samen geïnstalleerd nog wel eens voor vreemde dingen kunnen zorgen.
 
Dvd speler niet open

Roxxio en Nero heb ik er beiden niet opstaan, wel realpayer en windows media player 11..

Heb er toen wel nero opgehad maar die heb ik al een tijdje geleden verwijderd..

Groeten,

Patrick
 
Knikker dan Realplayer er eens af (niet dat ik kennis draag van problemen met die speler in samenhang met de WMP)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan