Dvd speler geeft geen beeld..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lars de Vries

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2006
Ik geloof dat ik een vrij simpel probleem heb:

ik heb een dvd speler van LG, een dvc5930. Ik heb ooit de kabels eens losgemaakt, en ze een dag later er slordig weer in geplugd. nu, een paar week later krijg ik maar geen beeld op de tv als ik een dvd wil afspelen. Ik heb alle kabels gecontroleerd, alles is in orde. er zijn twee verbindingen tussen tv en dvd speler: een scart aansluiting en een standaard tv-kabel (je weet wel, zo'n ding met aan de ene kant een pin, en de andere kant een klein gaatje :rolleyes: .)

het signaal gaat via de scart, ik heb getest zonder. verder geeft de dvd speler wel op een gegeven moment zwart beeld, en lijkt het bijna te lukken. Ook reageert reageert de tv wel als ik op bepaalde knoppen op de dvdspeler afstandsbediening druk. Kortom, ik snap echt niet waarom het ding het niet doet, er is verder niks mis mee.

ligt het probleem bij de dvd speler of de tv? graag hulp hiermee, nogmaals, het kan niet moeilijk zijn.

Een mooi forum trouwens.

ik zal deze topic nog eens boven halen,

een maand gelede had ik perongeluk op een knopje geduwd met een andere afstandsbediening dan die originele en men scherm werd zwart nu aangesloten beneden is die nog altijd zwart ik heb wel geluid maar geen beeld het is een stein dvd speler,
ik denk dat het gewoon kan gefixt worden met 1 knopje maar ik weet het zelf niej dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn bedankt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan