DVD speler gooit alles op slot !!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Remy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Remy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Hallo,

Sinds vandaag gooit mijn Plextor DVD brander alles orginele films op slot ! Als ik bijvoorbeeld een orginele film erin doe, komt bijv. Mediaplayer en Power DVD met de melding dat de DVD copytight protected is en dat er niet meer afgespeeld kan worden !! :(

Wat kan hier de oorzaak van zijn ???

Remy

Wat raar.

Staat de regio code nog goed ?? en hoe vaak is deze veranderd.

Remy wat gebeurt er als je anydvd laat meelopen.

trial

groetjes speedtouch

Heb systeem herstel uitgevoerd toen was alles gelukkig weer bij het oude...
Denk dat er teveel codecs op het systeem waren geinstalleerd..!!

Groeten,

Remy

Hoi Remy

Gelukkig werkt het weer, ik denk niet dat het iets te maken heeft met de codecs tenzij je 2 of meer codecs voor de zelfde functie erin zet [ meerdere voor wma > ogg > mpeg4 ]

bvb dBpowerAMP reageerd dan een stuk langzamer bij meer als 1 codec voor 'n extensie.

Als het nog een keer voorkomt moet je even kijken of je virtuele stations hebt meelopen.

groetjes speedtouch

He Speedtouch ik heb idd wel een soort virtueel cd-rom station erbij (VOBID) Instant drive SCSI CD-rom station.

Weet jij waarbij dit hoort ??? Want ik heb enkel een Plextor DVD brander ingebouwd zitten...

Remy

Hoi remy

De virtuele stations worden aangemaakt door brandprogamma's bvb alcohol 120% > clonecd

kijk eens bij [ pinnacle`s instant cd/dvd software]

BRON

groetjes

Ik heb idd Instant copy geinstalleerd staan, maar tot op heden geen problemen meer gehad met het afspelen van DVD's

Prima

Hou het gewoon in gedachten, als je weer problemen hiermee krijg kan je eerst ff hierna kijken.

Dat scheelt weer een format :D

groetjes speedtouch

Dat Any DVD.......werkt dat echt? Die ga ik er vanavond opgooien en zien of dat gaat helpen.

Hierboven heb ik een topic met een probleem als wat ook hier besproken wordt.

Hier hebben jullie het erover dat het niet gebruikelijk is om diverse codecs te hebben ginstalleerd.

Ik heb begrepen dat FFshow en K-lite 2 verschillende programmaas met codecs zijn. Ik heb ze allebei op de computer staan. Is dit overmatig of maakt het niets uit.

@crazyheels.

Anydvd werkt perfect het is hooguit 300kb groot.

Wat betreft de codecs, als je meerdere codecs installeer welke dezelfde functie hebben, ja dan kan je problemen krijgen in de vorm van, dat het progamma die ze gebruikt langzamer kan worden.

Ik heb het bvb over 2 of 3 .ogg of .wma codecs

groetjes speedtouch

Hai Speedtoch,

Te gekke tip.....ik kan inderdaad Bravehaert, Gladiator enz. weer kijken, blokkade opgeheven!

Nou zou het nog mooi zijn als Any DVD free te gebruiken was.....ik durf het bijna niet te vragen maar.........

Nogmaals dank voor je tip.

groet,

Jean

ik durf het bijna niet te vragen maar.........

Volgens de HUISREGELS van helpmij, kan ik hierop geen antwoord geven..............

Je kan het eens proberen met een goede zoekmachine.

groetjes speedtouch

Ik kom daar wel uit, heb al op diverse sites gekeken en denk al gevonden wat ik heb.

Bedankt voor je tips

Ik weet zeker dat het gaat lukken :thumb:

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan