DVD Speler herkent niet goed geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Probleempjes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Het betreft hier de Optiarc dvd/rw AD-7173S

Vanmiddag werkte alles perfect. Niks aan de hardware verandert, heb ook al in de kast zelf gekeken of er iets verkeerd was (Behalve de nogal hoge hitte was alles normaal)

Vista Ultimate x64, herkent mijn speler, maar geeft het niet weer in Deze computer.

Helaas kwam ik hier achter toen ik een dvdtje met Windows wou branden..

Iemand een idee?

Gr,

Johan

E8500
ozc 1000 kitt (4 gb) @ Dualchannel
Gigabyte EP45-DS3L
9800GTx

Probeer eens: PC uit, netspanning eraf, minuut of twee wachten en weer inschakelen.

Nope, ik heb de pc afgesloten, vervolgens stekker eruit, even MTV gekeken, en na een nummer van 5 min weer aangezet, Maar nog steeds geen dvd speler. ( Maar gaat nog steeds gewoon open )

staat ie wel in apparaatbeheer?

zo ja.
de-installeer hem daar.kabels van speler halen
pc herstarten.
pc uit.
kabels aansluiten

krijg je melding speler gevonden?

staat ie wel in apparaatbeheer?

zo ja.
de-installeer hem daar.kabels van speler halen
pc herstarten.
pc uit.
kabels aansluiten

krijg je melding speler gevonden?

Okido. Even proberen. Wat ik overigens wel ben vergeten te melden, de virtual dvd speler van Daemontools laat ie ook niet zien.

Direct bij het opstarten en inloggen kreeg ik de melding dat de pc iets had gevonden en het aan het installeren was. Klik ik op details kreeg ik dit:

64913629xn9.jpg

Wat ik nog wel kan doen is de Vista dvd erin doen, en kijken of ie er van wil booten met een herstart.

En die geeft de volgende melding:

61820842al3.jpg

Daemontools heb ik gedeinstalleerd.

Maar, Hij wil wel booten van deze dvd speler als er een bootable dvd in zit

Mischien even proberen met het " repair " van Windows?

Het betreft hier de Optiarc dvd/rw AD-7173S

Vanmiddag werkte alles perfect. Niks aan de hardware verandert, heb ook al in de kast zelf gekeken of er iets verkeerd was (Behalve de nogal hoge hitte was alles normaal)

Vista Ultimate x64, herkent mijn speler, maar geeft het niet weer in Deze computer.

Helaas kwam ik hier achter toen ik een dvdtje met Windows wou branden..

Iemand een idee?

Gr,

Johan

E8500
ozc 1000 kitt (4 gb) @ Dualchannel
Gigabyte EP45-DS3L
9800GTx

Al een andere ide/s-ata kabel geprobeerd

Ja, de foutmelding die ik had gepost zegt ook dat de driver de dvd speler niet vind omdat het niet correct is aangesloten. Ik probeer nog een 2e keer systeemherstel naar dat ik heel vista net geinstalleerd had. Word dus nog even wat installeren als die klaar is.

Maar toen ik Systeemherstel net deed, kreeg ik 2x een foutmelding over iets dat de herstel niet voltooid kon worden vanwege een bestand die al bestond.

Na het weer opnieuw opgestart te hebben, kreeg ik de melding dat er een "Unsigned " driver was gevonden.

Heb vista opgestart gekregen, maar helaas dvd speler ngo niet werkent gekregen. Nu ga ik aan de hand van een site vista installeren zonder dvd speler :)

Laatst bewerkt:
Korte samenvatting

DVD speler word fout geinstalleerd door Vista,
DVD speler word IN vista onbruikbaar, maar verder niks slechts.

Hier weet ik geen oplossing voor. Maar heb nu windows XP draaient. Zo even herinstalleren naar een goede versie van xp en dan nogmaals (een andere) vista ernaast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan