dvd speler in laptop regiovrij maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

lgwim1

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2007
Hoi, ik reis tussen NL en Argentinie en kan nog maar een keer de regio-code van mijn laptop wijzigen. Heel lastig!
Iemand een idee hoe ik de pioneer dvd-rw dvr-k14ra regiovrij kan maken??
Ik heb helaas ook maar beperkte internetmogelijkheden. Iemand die het voor mij zou willen uitpluizen?
Merci (lgwim)

Als het is om de DvD's van de diverse regio's af te spelen [of te kopiëeren] kun je beter het programma "DVD Region & CSS free" erop zetten..... ben je van al dat omzetten af....

Erp-City, goed idee denk ik, bedankt voor de tip.
Denk je dat ik het ook (hier) in Argentinie kan krijgen?
Kan ik het ergens downloaden?
Mag ik je vragen me te helpen bij de installatie want ik ben echt een oen op PC gebied.
Dank en groet uit Arg.
Het duurt weer even voordat ik kan antwoorden want morgen zit ik weer voor langere tijd in de pampa zonder internet en niets dan stof, stenen en dorre struiken.
LGWIM!

Het programma is van "overal ter wereld waar men internet heeft" te downloaden...
Hier vind je een downloadsite, en vooral een beschrijving: http://www.dvdidle.com/nl/dvd-region-free.htm

Vanzelfsprekend zijn er ook "alternatieve" download sites....

Het programma installeert zichzelf [setup bestand] en draait daarna stilletjes op de achtergrond....... piece of cake...

:D :D :D geweldig! Werkt perfect.
Hartelijk dank en groet van Wim.

Het programma is van "overal ter wereld waar men internet heeft" te downloaden...
Hier vind je een downloadsite, en vooral een beschrijving: http://www.dvdidle.com/nl/dvd-region-free.htm

Vanzelfsprekend zijn er ook "alternatieve" download sites....

Het programma installeert zichzelf [setup bestand] en draait daarna stilletjes op de achtergrond....... piece of cake...

:thumb: You're welcome!

Veel plezier daar!

[Het is inderdaad een heel handig programma voor de "wereldreiziger" of voor lieden [zoals ik] die weleens tegen een schijfje uit de US of Singapore aanlopen, en heeft daarnaast nog een paar leuke "bijkomstigheden" [CSS free] voor de doorgewinterde kopieerder.....]

Leo

Hi Leo
css free is dat ook iets voor mij?
in welke gevallen zet je het in?
Sorry hoor, ben echt een beetje ´n kluns op pc gebied. (voor de rest valt het wel mee -lol-)
(Zit momenteel in Patagonie in de buurt van een geweldig gletschergebied.)
Thanks, enne het duurt weer een tijdje voor ik weer online kan zijn.
Adios
Wim

Allemaal bedankt voor de info en groeten.
Jullie hebben me zeer geholpen.
Wim.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan