dvd speler kan dvd niet lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

littlepizza

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2007
Hai,

Ik ben flink aan het downloaden geslagen, alleen de film op dvd krijgen lukt niet!
Het branden gaat prima, maar als ik hm in de dvd speler doe, zegt ie No Disc!

Moet ik de film nog omzetten in een ander bestand?? en met welk programma kan dat?

Alvast bedankt, Marita

Welkom bij Helpmij.nl

Het zou handiger zijn als je wat informatie verstrekt. Welke bestanden heb je nu? ( de extensie, niet de naam van de film) waarmee heb je ze gebrand ?

She's.The.Man[2006]DvDrip[Eng]-aXXo

dit is 1 van de films die ik wil branden
Ik heb het gedaan met nero vision 4!
Als je nog meer wilt weten moet je het maar ff zeggen!!

Hmm, She's.The.Man[2006]DvDrip[Eng]-aXXo is waarschijnlijk gewoon 1 bestand, wmv of iets wat daarop lijkt.

Je dvd-speler, leest dat bestand niet. Het enige wat je speler leest zijn films met bestanden zoals .vob .bup, etc.
Ik weet niet met wat je download, maar met bijv. limewire of Azureus, download je films in 1 bestand die je dvd-speler niet leest.

en omdat hij dus het bestand niet herkent, zegt ie No-disc. en het ligt ook niet aan je Brandprogramma.

Ik gebruik hiervoor het programma convertxtodvd, deze kan xvid(en nog veel meer bestanden) omzetten naar dvd bestanden, heeft een ingebouwde brandfunctie, en ondersteunt ondertiteling.
Kwestie van aanzetten en wachten tot hij klaar is.
dus download dat eens en probeer het daarmee, dan moet het lukken.

Succes!

Edit:

Laatst bewerkt:
Hij doet het!!! Super bedankt, alleen nu nog 1 ding :confused:

De ondertiteling doet het niet, ik heb de ondertiteling apart toegevoeg, want ik download met torrents en daar zit nog geen ondertiteling bij.

Weet iemand misschien hoe je dit laat werken??

Hoe zo waarom niet.

Ondertiteling toevoegen (Rechtsklik) dan eventueel lettertype veranderen en dan converteren .

Dit plaatje is uiteraard maar een voorbeeld.

Laatst bewerkt:
Ik heb het op die manier gedaan, maar na branden blijkt dat de ondertiteling er niet bij zit.:(
De ondertitelingsbestanden zij SRT bestanden, is dit de juiste extensie? Zo niet hoe zet ik die dan om?

Ben ik nog een keer :)

We keken net even bij de instellingen van de ondertiteling en die stond op ANSI latijn!

Ik weet niet of je die op iets anders moet zetten want je hebt er ook ISO en MAC tussen staan!! kan hetr hier aan liggen of niet??

Loopt hij soms niet synchroon als je wat langer kijkt moet dan wel wat zien zijn.
Wel een Menu op je DVD?
Is dit probleem alleen op een standalone DVD speler (niet voor de PC ) ?
Kan je ze dan niet met je afstandbediening te voorschijn halen .

Staat hij zoals hieronder wel aan gevinkt en zie je wel tekst ?

Srt of Ssa moet volgens mij geen verschil maken ,want ik heb gezien .dat ook nog kan worden geselecteerd.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=216457]ISO[/url]
Als dat er niet achter staat is het nu niet belangrijk.

Verder in convertxtodvd zie je tijdens het converteren een voorbeeld zodat je kan gelijk zien of er iets niet goed gaat .

Laatst bewerkt:
Hai

Het is gelukt, hij stond er wel op, maar we hebben 2 dvd spelers en op de ene doet de ondertiteling het wel, maar op de andere niet!!

Iedereen super bedank!!!!!!!!!:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Gelukkig .Blijft wel vreemd waarvoor hij het die bij die andere dan niet doet.

I

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan