dvd speler kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassie 15

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2006
mijn dvd speler doet het niet meer!
ik zou niet weten waar het aan ligt, ik zie hem ook niet bij DEZE COMPUTER staan
maar hij krijgt wel stroom,

heb je emul programmas er op staan.

dus van die programmatjes die virutele spelers aan maken om image te mounten>

(woorden kloppen waar schijnlijk niet srry daarvoor:o )

ik snap er geen zak van

zak? volgens mij zit je aan sinterklaas te denken.

nee srry ik zal proberen wat duidelijker tezijn. zo ie zo heb ik dysleksie (dus spelling is niet alles bij mij)

maar het kwam hier op neer heb je programmatjes die tegelijk opstarten met dat je windwos opstarten die er voor zorgen dat je cd/dvd spelers aan staan in deze computer die er in het echt helemaal niet zijn? en waar je via software een cd die je op je hardeschijf heb staan in kan doen (ook wel mounten genoemd) deze programmatjes zijn erg populair bij software krakers en dan vornamelijk de nieuwere games.

voorbeelden van die programmas (die weleens er voor kunnen zorgen dat je windwos niet meer snapt wat nu een echte of een neppe is en dus geen van allee meer laat werken)

zijn; alcohol 120%, poweriso, daemontools enz.

hoi heb je de pc al eens uitgezet en opengemaakt om vervolgens de brede kabel die achter in je dvd hoort eens voorzichtig maar wel stevig aan te drukken

hoop dat het lukt
succes

iets duidelijker

aan de binnenkant van je pc ..horen op de achterkant van je dvd 2 kabels te zitten

1 is voor stroom met meerdere kleuren kabel deze zit hoogstwaarschijnlijk goed

dan hoort er nog een brede kabel aan te zitten misschien zit die een beetje of helemaal los

kijk of je hem ziet en controleer of die goed vast zit let op de kabel past maar op 1 manier erin dus niet forceren maar even goed kijken

en vergeet de pc niet eerst even uit te zetten

succes

kijk eens of je hem in je bios wel zie? zo ja dan licht het aan je software en dan kan het zijn wat ik eerder beschreef zo nee dan licht het aan de hardware en dan kan dat van zarr handig zijn.

om in je bios te komen start je je computer op maar onder het opstraten druk je op del. (bij de meeste PC althans) je komt nu in de bios kijk daar onder het eerste kopje en zie je daar je speler tussen staan???

sorry maar ik hep er al een andere in gezet
maar ik was benieuwd of die andere nog kan bewaren

sorry maar ik hep er al een andere in gezet
maar ik was benieuwd of die andere nog kan bewaren

en die er nu inzit werkt? was het dan niet een probleempje met het aanduwen van de kabels? en tja als hij er nu naast licht kunnen wij ook niet zeggen of hij nog goed is ja of nee dan zou je hem toch echt weer in moeten bouwe.

ja dat weet ik
maar ik hep er eigenlijk niet zon zin in ik kijk van de week even denk ik
ik hep namlijk griepje:(

in als hij het dan niet doen
danb hoor je het nog wel:thumb:

ok top

beterschap.

leuke tijd kies je daarvoor (5 dec.) of komt het juist daardoor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan