DVD-speler Litheon pakt DVD-bestand niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Beste lezer(es)

Zit met het volgende probleem: Heb een Litheon DVD-speler en heb een bestand (legaal) gedownload. Wilde dit bestand met het converterprogramma 'Any DVD Converter' overzetten naar een bestand dat compatibel is met mijn speler. In de gebruiksaanwijzing staat dat ik hem dan naar MPEG-4 moet brengen. In het menuutje van het programma staan oa 'DVD Video PAL Movie' (met als toevoeging 'mpg') als bestand maar ook bijv. 'Microsoft Zune MPEG-4 Movie' en ook een MPEG-4 onder Mobile, Nokia en Sony. Neem aan dat het geen zin heeft deze te gebruiken. Zag geen puur MPEG-4 bestand, alleen (DVD) MPEG-1 en MPEG-2. PAL werkte niet net als Mobile. weet iemand misschien welk bestand ik moet kiezen of compatibel is?

Bedankt voor een eventuele reactie,

Marc

Van welk type is het gedownloade bestand? Als het een AVI met divx of xvid codec is, kan je DVD-speler dit misschien meteen afspelen. Daarvoor moet je de AVI als data op een schijf branden, met Nero of Roxio.
Als dat niet lukt, is 'DVD Video PAL Movie' in AnyDVD de beste keus.

Hoi Vandahl,

Bedankt voor je reactie. In dit geval handelt het om een AVI-bestand. Dat PAL-bestand heb ik al gebruikt en werkt dus niet. Het heeft geen zin dit opnieuw te proberen. Heb Roxio besteld wat misschien een uitkomst kan bieden. Heb eerder al AVS videoconverter gedownload, maar die zet alleen om in MPEG 2. Terwijl MPEG 4 noodzakelijk is. Afijn, ga het met dus met Roxio proberen. Zal wel doorgeven of het uiteindelijk gelukt is.

Marc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan