Dvd speler moet geinstalleerd worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pcnitwit

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2008
Ik heb een nieuwe dvd speler voor in me computer gekocht alleen als ik hem heb aangesloten geeft me computer aan dat ik een besturingsprogramma moet installeren. Dit kan hij niet automatisch vinden. Hoe moet ik dit doen want nu kan ik niks op me computer doen?? PLease help mij.:confused:

Nee maar die kan ik ook niet afspelen want het is me enigste dvd speler in me computer die nu nieuw erin moet.

Ja want hij vind hem ook wel en er staat ook dat hij geinstalleerd moet worden alleen kan hij het besturingsprogramma niet vinden.

een dvd speler is plug en play dus alleen jumper settings even na kijken.
mocht dat niet werken verwijder dan de speler uit apparatenbeheer en reboot de pc.
daarna zal widows op nieuw het apparaat instaleren.

een dvd speler is plug en play dus alleen jumper settings even na kijken.
mocht dat niet werken verwijder dan de speler uit apparatenbeheer en reboot de pc.
daarna zal widows op nieuw het apparaat instaleren.

Ik ben niet zo handig met computers zou je me dit alsjeblieft in nederlands uit willen leggen? sorry

img1703aa9vs.jpg

links naast de brede ide stekker zit een blauw (in dit geval een blauwe) jumpertje deze moet je hetzelfde zetten als je oude dvd/cd speler..Deze kun je er zo recht uittrekken en op de 2 andere pinnetjes schuiven.

De speler uit apparaatbeheer verwijderen doe je via Rmuis deze computer>eigenschappen>apparaatbeheer zoek je dvdspeler op,Rmuis en kies verwijderen dan opnieuw opstarten.Windows moet em nu herkennen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan