tryer
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 dec 2003
Ik heb met Windows Vista een extra partitie gedaan op de harde schijf met schijfbeheer, daarna de verschillende partities met letters hernoemd. Alles werkte goed. Tot ik erachter kwam dat de dvd-spelers niet meer worden herkend in de mediawisselaar. Ik zie de spelers wel in apparaatbeheer, er staan een uitroeptekens in een geel vakje bij. Ik heb de apparaten verwijderd in apparaatbeheer en opnieuw geïnstalleerd. De dvd's worden wel gezien, maar niet opgenomen in de mediawisselaar, waarschijnlijk heb ik met de uitbreiding van de partities de verwisselbaria stations verwijderd. Bij apparaatbeheer staat: "Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)" Bij locatie staat: Locatie 0 (Channel 0, Target 0, Lun 0).
Het stuurprogramma van elke DVD is goed geïnstalleerd. hij vindt geen betere. Wat moet ik doen om de DVD-spelers weer te herkennen in Computer ?
Het stuurprogramma van elke DVD is goed geïnstalleerd. hij vindt geen betere. Wat moet ik doen om de DVD-spelers weer te herkennen in Computer ?