DVD speler opent niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

pro pizza

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Hallo,

Ik kijk niet zo heel vaak dvd's, maar ik zag laatst dat de dvd speler (harman kardon dvd 22) bij ons thuis niet meer goed opent. De DVD speler is aangesloten op een receiver (harman kardon avr 130), als ik de receiver aanzet dan kan pas de dvd speler aan gezet worden, dat is/was altijd al zo (en dus normaal denk ik). maar als ik nu de dvd speler aan zet, en dan op de knop van openen druk dan gebeurt er niks, er komt ook geen tekst op de dvd speler te staan. Ik moet eerst 2-5 keer de dvd speler en receiver aandoen tot eindelijk de dvd speler open kan.. wat kan ik doen dit weer goed te maken, of moet hij naar de dealer?

Mvg, Ruben

Wellicht is er iets 'verstoft' ondertussen. Haal alle kabels van/naar de receiver en van/naar de dvd speler er 1 voor 1 uit en stop ze weer terug waar ze zaten.
Misschien levert dat weer de gewenste communicatie op tussen speler en receiver, waar blijkbaar nu wat misgaat.

Natuurlijk kan het ook zijn dat er in de dvd speler en/of receiver er iets is 'verstoft' wat de communicatie verstoort. In dat geval (en ook als bovenstaande tip niets oplevert) zou ik even bij de dealer langsgaan met beide apparaten voordat je zelf iets probeert daaromtrent (vanwege garantie etc.)

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan