Dvd-speler probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

mosiba112

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2006
Heey,

Ik heb een dvd-brander Philips DVD16RLS. Mijn schijfen worden niet herkend als ik ze erin plaats, ik heb de frimware geupdate en de dvd-brander wordt herkend door windows.
Bij aankoop werkte hij prima, ik had em laatst eruit gehaald en in een andere pc gestopt toen deed ie et maar een paar dagen later, kon ie niet meer verschillende schijfen lezen.
Zou het hieronder komen, (zou erg raar zijn)? :confused:

Weet iemand de oorzaak of een oplossing?

mosiba112 zei:
Heey,

Ik heb een dvd-brander Philips DVD16RLS. Mijn schijfen worden niet herkend als ik ze erin plaats, ik heb de frimware geupdate en de dvd-brander wordt herkend door windows.
Bij aankoop werkte hij prima, ik had em laatst eruit gehaald en in een andere pc gestopt toen deed ie et maar een paar dagen later, kon ie niet meer verschillende schijfen lezen.
Zou het hieronder komen, (zou erg raar zijn)? :confused:

Weet iemand de oorzaak of een oplossing?

even vraagje he, heb jij voor het laatst dvd's gebrand?

want ik heb hetzelfde probleem, en die begon nadat ik een dvd had gebrand, kan ik geen cd's meer branden

braindropper zei:
even vraagje he, heb jij voor het laatst dvd's gebrand?

want ik heb hetzelfde probleem, en die begon nadat ik een dvd had gebrand, kan ik geen cd's meer branden

Ja klopt. :D

braindropper zei:
ik vind dit maar een rare kwaaltje hoor.. ik ga mijn biossen es ff flashen, als ik eruit komt, dan help ik je :thumb:

Jazeker, Niemand anders hier heeft er volgens mij verstand van, :eek:
Ik hoop dat je eruit komt. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan