dickenannemiek
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 jun 2003
Windows 7 64 bits.
DVD-speler Optiarc DVD-RW AD 71915.
De DVD-speler wil na plaatsen DVD niet een DVD-film afspelen. Na plaatsen DVD in station verschijnt pop-up met "E:\ Toepassing is niet gevonden".
Het is volgens mij een probleem met het automatisch afspelen van een film-DVD.
Het DVD-station wordt wel gezien in Apparaatbeheer.
DVD-station wordt gezien in Mijn Computer. Laat daar ook de titel van de film zien. Kan E (DVD-station) "openen" en zie dan de VIDEO TS enz. Kan vervolgens Video TS openen en kan ik (bijv) met het openen van het VOB bestand gewoon de film zien, met geluid.
In Configuratiescherm Automatisch afspelen ingesteld: DVD-film afspelen met Windows Mediaplayer. (zie afbeelding)
Al DVD-speler verwijderd en PC opnieuw opgestart. Geen resultaat.
Iemand raad? Iets met filters in register misschien?
Groet, Dick

DVD-speler Optiarc DVD-RW AD 71915.
De DVD-speler wil na plaatsen DVD niet een DVD-film afspelen. Na plaatsen DVD in station verschijnt pop-up met "E:\ Toepassing is niet gevonden".
Het is volgens mij een probleem met het automatisch afspelen van een film-DVD.
Het DVD-station wordt wel gezien in Apparaatbeheer.
DVD-station wordt gezien in Mijn Computer. Laat daar ook de titel van de film zien. Kan E (DVD-station) "openen" en zie dan de VIDEO TS enz. Kan vervolgens Video TS openen en kan ik (bijv) met het openen van het VOB bestand gewoon de film zien, met geluid.
In Configuratiescherm Automatisch afspelen ingesteld: DVD-film afspelen met Windows Mediaplayer. (zie afbeelding)
Al DVD-speler verwijderd en PC opnieuw opgestart. Geen resultaat.
Iemand raad? Iets met filters in register misschien?
Groet, Dick

Laatst bewerkt: