dvd-speler werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

fener33

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2004
na een tijdje raakte mijn pc vol. toen formatteerde ik de harde schijf en installeerde xp opnieuw. naar nu als ik een dvd wil kijken zegt ie dat hij geen driver heeft. en nu ben ik toen op de packard bell site gekeken. en toen stond er nergens een link voor drivers download.

mijn pc is een
packard bell

Kijk je een dvd in media player? Probeer eens windows update dan, dan krijg je zogenaamde codecs om een dvd te kijken. Kan je wel kijken wat er op de dvd staat dmv de schijf te verkennen?

zit er wel een dvd afspeelprogramma op je pc?
anders eens kijken op je recovery cd van de pc of daar een dvd programma op staat

updates helpen niet. en ik kan wel de cd verkennen zien wat er op staat. maar hij speelt het niet af.
weet iemand een link voor een driver

er staat wel een driver op de recovery cd. maar als i kdie installeer geeft ie een fout aan. dus als iemand een link heeft naar een driver. helpt dat heel veel

Wat jij nodig hebt is een codec om (zoals eerder gevraagd) je dvd af te spelen in Windows Media player. Of gebruik je een ander programma om dvd's af te spelen? Je dvd speler werkt namelijk gewoon omdat je de bestanden die er op staan kunt zien.

Die codecs doen er niet veel toe. Je hebt naar alle waarschijnlijkheid een programma bij het DVDstation gekregen (ik noem Windvd, Powerdvd of iets soortgelijks). Deze moet je installeren en dan komt het allemaal goed.

Raar, ik kan gewoon alle dvd's afspelen op Mediaplayer. Of is dit verschillend per dvd speler Smartguy?

ik heb ook een packard bell maar ik heb een ander probleem en weet ook niet hoe ik dit kan oplossen

als ik een dvd wil kijken gaat het beeld en geluid schokkend

dit die hij ook met music cd's
spellen die via cd moet afgespeelt moeten worden

alleen me cd writer heeft er geen last van

wie kan mij ook meteen helpen

Geplaatst door basvdK
Raar, ik kan gewoon alle dvd's afspelen op Mediaplayer. Of is dit verschillend per dvd speler Smartguy?

Hmm, dat gaat bij mij alleen als ik zo'n programma als Windvd of Powerdvd heb geinstalleerd, dan kun je de DVD eigenlijk met elk programma afspelen (omdat je die dvdprogramma's hebt geinstalleerd)

Photoshop_rulez: Dat kun je beter in een eigen topic vragen.

nou het werkt niet als ik power dvd installeer. hij vraagt dan om codecs. en dan als ik xp update voor de codecs doet ie het niet en blijft ie erom vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan