DVD speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

kookaburra_

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2003
Wanneer ik op mijn computer klik,zie ik wel schijf C en D en ook mijn CD speler maar mijn DVD speler niet meer,is ineens verdwenen,wie kan mij helpen aub ?

systeemherstel al geprobeerd?
staat ie wel bij apparaatbeheer?
heb je die dvd player er zelf ingezet en zo ja zitten de stekkertjes goed aangedrukt?

Geplaatst door maikel9
systeemherstel al geprobeerd?
staat ie wel bij apparaatbeheer?
heb je die dvd player er zelf ingezet en zo ja zitten de stekkertjes goed aangedrukt?

Dank je wel voor snelle reactie,hij zit er al lang in ja en deed het altijd goed,heb even verder gezocht en zag dat windows het apparaat niet aan kon schakelen.

hoe bedoel je niet aanschakelen?wat staat er dan?
en waar staat dat?

Geplaatst door maikel9
hoe bedoel je niet aanschakelen?wat staat er dan?
en waar staat dat?

Bij apparaat beheer staat er bij DVD player een rood kruis en bericht dat windows de DVD player niet in kan schakelen.

doe eerst eens een systeemherstel naar een datum toen je het nog niet had.

als dat niet verbetert dan kun je in apparaatbeheer de installatie van de dvd speler ongedaan maken en dan je pc opnieuw opstarten waarna je pc de dvd weer opnieuw herkend.(als het goed is).

Laatst bewerkt:
Geplaatst door maikel9
doe eerst eens een systeemherstel naar een datum toen je het nog niet had.

als dat niet verbetert dan kun je in apparaatbeheer de installatie van de dvd speler ongedaan maken en dan je pc opnieuw opstarten waarna je pc de dvd weer opnieuw herkend.(als het goed is).

dank je wel !!!

Geplaatst door maikel9
hoe bedoel je?
is het gelukt???

Ja Maike met je laatste advies,dus DVD player deinstalleren is het gelukt,daarna opnieuw opstarten en hij is weer helemaal terug.Wat een hulp is dit toch deze helpmij en de mensen die willen helpen.Nogmaals hartelijk dank ...( ik deed liever dit eerst dan naar systeemherstel gaan !)

nou dat is fijn om te horen dus graag gedaan :thumb:
zet ff je vraag op opgelost dan heeft een ander er ook iets aan.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan