dvd speler +/-

Status
Niet open voor verdere reacties.

hobie1

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2002
hallo allemaal.

Ik heb een combo:dvdspeler en cd-brander.Ik heb nu hier een paar films die op dvd+r zijn gebrand,maar hij pakt deze niet??? Ik heb bij eigenschappen van mijn speler gekeken. maar vind niets.. Mijn speler is ongeveer 2 jaar oud. wat moet ik doen?? :(

Probeer eens op dvd- te branden...

Spelen die films wel goed af op de computer als je ze nog niet gebrand hebt??

Laatst bewerkt:
het is geen dvd-brander,maar alleen een speler. de dvd-r pakt hij allemaal, maar de dvd+r niet

ff een duidelijker bericht: Ik probeer een gebrande dvd+r die ik geleent heb van iemand af te spelen!! maar mijn dvd-speler pakt hem niet,terwijl ik zelf wel 30 dvd-r gebrande films hebt,en deze doen het allemaal...moet ik geen dvd+- speler hebben????? heb ik zelf niet alleen een -speler?

Je kan effe opzoeken welk type combo je hebt (bij eigenschappen en dan hardware).
Via google kun je dan zoeken of hij '+dvd's pakt en of er misschien een firmware update is (is vaak ook op de site van de fabrikant te vinden). Zo ja, dan zou je dat kunnen proberen, maar dat kan gevaarlijk zijn want het is mogelijk dat je speler kapot kan gaan bij een firmware update!

Succes!

er staat dat hij geen dvd+ pakt!! maar op jouw advies download ik maar niet die firmwire! koop binnenkort wel een speler die alles!!! maar dan ook alles!!! pakt!! hahah:D groet van hobie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan