dvd speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

riafaasse

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
Hallo,

Ik kan ineens van de één op andere dag geen dvd meer afspelen, er komt geen reading te staan op de display, alleen een pijl omhoog en dan gaat de desk weer open.
Alles is goed aangesloten, wie kan mij helpen?

Gr. Ria

Hallo

Vervuilde leesoptiek ????

Deze eens zuiver maken is vermoedelijk de oplossing.

Vermelding van merk/typenr/ouderdom zal waarschijnlijk nog meer nuttige antwoorden geven.

Peter

Hoi peter,

Het is jvc hr-xv2e. Maar ik ik kwam nu tot de ontdekking dat mijn dvd speler die er bovenopstaat ook geen weergave geeft, maar die draait wel, Ik zie de nummering op de display. Alle kabels zitten nog goed, daar is niets mee gebeurd.
Gr. Ria

Het zou natuurlijk ook aan de DVD kunnen liggen.
m.v.g.

hallo fithin,

Nee, het is gelukkig niet de dvdspeler, heb er twee staan en doen het geen van beide, er komt geen weergave op de tv.

Hallo Ria,
Ik snap het probleem nog steeds niet helemaal. Je hebt twee DVD-speler, deze zijn op de juiste wijze aangesloten op de TV, maar als je een DVD probeert wordt deze weer uitgeworpen. Zou je nog iets meer info kunnen geven?
m.v.g.

hallo fithin,
Het is gekomen na een storing van het energiebedrijf, toen is alles bijna 4 uur uitgeweest,
ik heb alles gereset, heb alle kabels nagekeken, maar alles zat goed. bij de ene dvd speler leest hij het niet eens, word gelijk uitgeworpen, bij de andere loopt hij wel maar geeft geen beeld, terwijl ze het altijd goed hebben gedaan. Kan de storing iets kapot hebben gemaakt?
Bedankt dat je zoveel moeite voor me doet.

Gr.Ria

Hallo Ria,
De storing zou een complicatie kunnen hebben veroorzaakt, omdat er tijdelijk geen stroom was. Stonden de DVD-speler op dat moment aan, anders is de kans dat het door de storing komt heel erg klein. Zou je de typen van de DVD-speler hier ook even willen posten dan kan ik verder zoeken.

Heb je het al met een andere DVD geprobeerd? Want als dat ook niet lukt heb je een intern probleem, dan zou het dus in de kabels moeten zitten of in de speler zelf.
m.v.g.

het is een jvc hr xv2 , alles stond uit tijdens de storing. En niet één dvd doet het erop.
De andere dvd/brander is een pioneer.
Gr. Ria

Beide dus hoog aangeschreven merken, daarom ga je er denk ik op door. Maar ik heb niks kunnen vinden en weet het zelf ook niet meer. Ik denk dat op het gewoon het makkelijkste is om een nieuwe te kopen. Je zou ook nog aanspraak kunnen maken op de garantie, als je die nog hebt. Soms zijn er wel mooie dealtjes bij de Lidl of Aldi, maar de mediamarkt doet het ook goed.
m.v.g.

Ingeving

het zou ook aan de TV kunnen liggen. Probeer de TV van je zoon/dochter/hond/baas eens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan