dvd spelers lezen geen cd's/dvd's meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

woellie123

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2010
Hallo,
Ik had sinds gisteren het probleem dat ik geen cd's of dvd's meer kan openen.
Ik heb 3 dvd spelers en ze doen het opeens allemaal niet meer. Ik had toevallig wel een opstartbare cd gevonden die ik in mijn dvd station heb gedaan maar dan kan ik er gewoon van opstarten. Als ik de cd er dan in laat en windows 7 opstart doet de dvd speler het wel gewoon.
Het laatste programma wat ik heb geïnstalleerd is Nero 6. Ik had daar alle programma's van geïnstalleerd alhoewel ik heb InCD weer verwijderd omdat die bij het opstarten een foutmelding gaf.
Weet iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt.

er staat bij dat het voor windows vista en xp is, maar werkt het ook voor win 7?
En ik heb die microsoft site door gekeken maar ik heb er niks kunnen vinden wat voor mij helpt, en bij een andere site gaat het over een programma na het verwijderen, maar ik heb dat programma niet gebruikt en ken het ook niet.
Misschien help het wat: als ik de dvd/cd erin stop, komt er alleen zo'n icoontje dat er een dvd of cd in zit, maar als ik er op dubbel klik krijg ik zo'n melding dat ik er een geschikt medium in moet doen.

Gemakkelijker is om gebruik te maken van CD-DVD Magic
Moet je wel eerst opslaan ergens en dan rechtsklikken en kiezen voor "Als Administrator uitvoeren".
Zodra je het programma zijn werk hebt laten doen (=knopje drukken in het programma-venstertje), de pc herstarten. Hopelijk zijn de problemen dan voorbij.

Tijs.

Fijn dat het je geholpen heeft. :) Bedankt voor de terugmelding.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan