DVD stop na +/- 10 minuten??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ghost

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2002
Fijne kerst allemaal:D

De titel zegt het al.
Ik heb voor de zekerheid nieuwe software installed (Power dvd). Ik draai Xp pro.

De speler heeft het altijd goed gedaan en begint hier spontaan mee. De eerste 10 minuten(+/-) gaan prima en dan slaat ie vast. het beeld freezed en ik kan alleen nog power dvd beeindigen via ctrl+alt+del.
Heeft iemand hier ervaring mee?

thnx in advance peeps:thumb:

Ik heb met vier dvd's geprobeerd. Allemaal hetzelfde probleem. De ene keer duurt het iets langer maar de uiteindelijke vastloper komt.

voor de zekerheid. DMA staat aan.
Ik twijfel hevig of dit een hardware of een software probleem is.:confused:

ik heb nog wat testen met sisoft sandra gedaan.:(

ziet er niet al te best uit. Het lijkt alsof de DVD speler het na 10 minuten begeeft. Na het "vastlopen" ziet hij de dvd's ook niet meer. De test van sisoft laat dus niets zien....daaruit mag ik volgens mij wel concluderen dat het niet best is.(met niets bedoel ik dat er geen resultaten te meten zijn:p)

ook heb ik (thnx maestro) de dvd eerst in het begin gestart en hem vervolgens de laatste scene laten spelen. Dit was ook geen probleem. calibratie valt af

Helaas zijn de vier dvd's die ik heb allemaal van hetzelfde type en gebrand door dezelfde persoon. Ik kan dus niet testen of het aan de dvd's ligt.

Wat ik niet begrijp is waarom het na +/- 10 minuten fout gaat?:confused: Toch maar een nieuwe kopen?

Geplaatst door Ghostworld
ik heb nog wat testen met sisoft sandra gedaan.:(

ziet er niet al te best uit. Het lijkt alsof de DVD speler het na 10 minuten begeeft. Na het "vastlopen" ziet hij de dvd's ook niet meer. De test van sisoft laat dus niets zien....daaruit mag ik volgens mij wel concluderen dat het niet best is.(met niets bedoel ik dat er geen resultaten te meten zijn:p)

ook heb ik (thnx maestro) de dvd eerst in het begin gestart en hem vervolgens de laatste scene laten spelen. Dit was ook geen probleem. calibratie valt af

Helaas zijn de vier dvd's die ik heb allemaal van hetzelfde type en gebrand door dezelfde persoon. Ik kan dus niet testen of het aan de dvd's ligt.

Wat ik niet begrijp is waarom het na +/- 10 minuten fout gaat?:confused: Toch maar een nieuwe kopen?
ze kunnen ook fout gebrand zijn? misschien 's proberen bij een dvd uit de videotheek or so?

kan het zijn dat er een soort buffer volloopt? De harde schijf is enorm druk bezig en ik heb z'o'n idee dat dat hier iets mee te maken heeft.

De dvd's even uitgeprobeerd en daar is niets mis mee.

Zet al je energiespaarprogramma's eens uit en probeer het dan.

Heel erg Late reactie maar ik heb het probleem maar weer eens opgepakt.
De ernergieprograma's staan allemaal uit;)

Het gaat hier om een Compaq dvd/ cdrom SD-612B (bq07) Na wat speurwerkblijkt dat de fabrikant samsung is.
Ik heb een firmware flash gedaan en even leek het verschil te maken maar dat is dus niet zo.

Specifiek:
Dvd erin. na verloop van tijd loopt de dvd vast precies bij de aanvang van volgende chapter. Vervolgens wordt
de dvd niet meer herkent. MP3 cd erin en die doet het. Daarna dvd erin..niets Ook na een reboot en dvd erin...niets.:8-0:

Na +/- 1 uur doet hij het weer gewoon. Ik heb het geprobeerd met origninele DVD's en met gebrande DVD's.

Toevoeging...de originele DVD doen het langer

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan