dvd strippen

Status
Niet open voor verdere reacties.

EmAaErkA

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 sep 2003
Hoe weet ik nu welke bestanden ik moet hebben om een dvd te strippen? Ik heb nero6 en nog een hele boel andere dvd programma's!

het programma dvdx kun je bv de nederlandstalige versie van de film rippen, dan geeft hij aan welke .vob file hij daarvoor gebruikt, er zijn wel meerdere files die je nodig hebt, maar is zowizo vrij lastig te bepalen welke je precies nodig hebt.

kan ik bij dvdshrink ook bijv kiezen welke ondertitels ik wil hebben en of ik bijv de extras mee wil kopieren? Ik gebruik nu 3 programma's om een dvd te strippen (DVD-encrypt, DVD2One en CloneDVD), kan dvdshrink dat allemaal in 1 keer???

Laatst bewerkt:
dvdshrink maakt van een originele dvd een formaat wat wat op een dvdr past inclu subt menu enz.

maar dat gaat dan vast wel ten koste van de beeldkwaliteit?

zover ik van een hoop gehoord heb blijft de beeld kwaliteit gewoon erg goed.

maar je hebt er zelf geen ervaring mee? Dan moet ik het gewoon eens proberen en dan zien we wel...

ben zelf nog niet in het bezit van een dvd brander maar de verhalen die ik hoor klinken zeer goed over dvdshrink.

>>kan ik bij dvdshrink ook bijv kiezen welke ondertitels ik wil hebben en of ik bijv de extras mee wil kopieren?

Ja dat kan prima

voorzover ik weet kopieerd hij gewoon alles mee inclu menu enz enz.

kijk een *** Hier *** voor een handleiding dvdshrink

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan