Het volgende deed zich voor vandaag:
Ik koop de dubbel DVD Flight Simulator X, dvd in de dvd speler en auto run laad niet. Naja denk je ik start hem zelf wel op. Toen ik op de CD klikte kreeg ik alleen een readme file met:
This disc contains a "UDF" file system and requires an operating system
that supports the ISO-13346 "UDF" file system specification.
Een vriend gevraagd, die wist niks, mijn stiefvader hielp mij al iets meer met nieuwe drivers van UDF maar hielp ook niets.
Toen las ik op een forum om een image of iso van te maken en die te openen. Maar helaas, dit werkte ook niet.
Op microsoft.com stond dat ik alle 3rd party programs o.a. Nero etc het kan veroorzaken en die verwijderd moesten worden, zo geschiet zo gedaan.
Na enkele reboots, updates en veel ergenis ben ik maar hier beland.
Wie o Wie kan mij hiermee helpen?
Pc specs:
Pen4 3G - 2GB intern geh. - Maxtor 250GB HD - GF7950 - Win XP home SP2
DVD Speler: LG HL-DT-ST GDR8163B
Alvast bedankt.
Ik koop de dubbel DVD Flight Simulator X, dvd in de dvd speler en auto run laad niet. Naja denk je ik start hem zelf wel op. Toen ik op de CD klikte kreeg ik alleen een readme file met:
This disc contains a "UDF" file system and requires an operating system
that supports the ISO-13346 "UDF" file system specification.
Een vriend gevraagd, die wist niks, mijn stiefvader hielp mij al iets meer met nieuwe drivers van UDF maar hielp ook niets.
Toen las ik op een forum om een image of iso van te maken en die te openen. Maar helaas, dit werkte ook niet.
Op microsoft.com stond dat ik alle 3rd party programs o.a. Nero etc het kan veroorzaken en die verwijderd moesten worden, zo geschiet zo gedaan.
Na enkele reboots, updates en veel ergenis ben ik maar hier beland.
Wie o Wie kan mij hiermee helpen?
Pc specs:
Pen4 3G - 2GB intern geh. - Maxtor 250GB HD - GF7950 - Win XP home SP2
DVD Speler: LG HL-DT-ST GDR8163B
Alvast bedankt.