DVD UDF file system

Status
Niet open voor verdere reacties.

xeno83

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 okt 2007
Het volgende deed zich voor vandaag:

Ik koop de dubbel DVD Flight Simulator X, dvd in de dvd speler en auto run laad niet. Naja denk je ik start hem zelf wel op. Toen ik op de CD klikte kreeg ik alleen een readme file met:

This disc contains a "UDF" file system and requires an operating system
that supports the ISO-13346 "UDF" file system specification.

Een vriend gevraagd, die wist niks, mijn stiefvader hielp mij al iets meer met nieuwe drivers van UDF maar hielp ook niets.

Toen las ik op een forum om een image of iso van te maken en die te openen. Maar helaas, dit werkte ook niet.

Op microsoft.com stond dat ik alle 3rd party programs o.a. Nero etc het kan veroorzaken en die verwijderd moesten worden, zo geschiet zo gedaan.

Na enkele reboots, updates en veel ergenis ben ik maar hier beland.
Wie o Wie kan mij hiermee helpen?

Pc specs:
Pen4 3G - 2GB intern geh. - Maxtor 250GB HD - GF7950 - Win XP home SP2
DVD Speler: LG HL-DT-ST GDR8163B

Alvast bedankt.

Check voor de zekerheid of je de laaste firmware hebt voor deze DVD speler. Dit kan je via de site van de maker van de speler doen en eventueel handmatig zoeken via google.

Jou speler ondersteunt op dit moment niet de UDF versie waarmee het spel op de dvd is gebrandt. Vandaar dus even kijken of er een update beschikbaar is.

Laat even weten hoe het gaat. :thumb:

LG heeft geen support meer / download drivers helaas en die via google die ik had gevonden heb ik al geinstalleerd staan.

zelfs een nieuwe DVD gekocht en werkt nog niet...kan dit niet aan mijn windows liggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan