dvd vast in medion speler

• Onderwerp starter Onderwerp starter 0scar
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

0scar

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2005
Ik heb een Home cinema set van het merk medion. Alleen nu zit ik met probleem. Er zit een dvd vast in me speler. Als ik de dvd speler aanzet. Komt er te staan waiting... hij laad de cd ook niet en hoor hem ook niet draaien. Heb het wel vaker gehad maar dan drukte ik op Tuner en dan naar dvd en dan deed ie het wel. maar als ik dat nu probeer werkt het niet

Heb dus geprobeerd om via tuner naar dvd te gaan. gebeurt nix alleen waiting:(
heb stekker eruit gehaald ( ook er weer in ) en toen kwam er weer waiting...:(

Heb geen flauw idee hoe ik de dvd eruit kan krijgen. Hij heeft het wel gewoon goed gedaan. heb gister nog 2 dvd's gekeken zonder probleem.

Iemand idee (openschroeven)???
Oja aan de onderkant zit een schroefje ter hoogte van de dvd lade. Heb er nog niet aan gedraaid maar zou dat iets kunne zijn?

Alvast bedankt

Op het front van de dvd zit een klein gaatje en kan dat met een peperclip open maken.

patrickt zei:
Wel leuk aan dit artikel is, dat 1 member(student26) 3 gevallen kent met een defect Medion product.

Maar goed. dit is offtopic gezwam.

ik maar 1 en was toch ook heel tevreden van service

al gedaan wat humpe zei

@ humpe: Er zit geen gaatje aan de voorkant
@ ibiza: gaat moeilijk zonder gaatje

Oja toen ik mijn vorige bericht schrijf had ik me dvd speler gewoon aanlaten staan. Dus ik sluit computer af. Ga naar kamer en me dvd doet het gewoon. Snel dvd eruit gehaald. Nu had ik vanochtend weer ff geprobeerd, Als ik er nu een dvdtje indoet. Duurt het cker 3 minuten ( niet overdreven ) voordat hij het eindelijk doet. Er staat dus niet voor niets waiting:p maja dit is natuurlijk niet goed dat het zolang duurt. Heb de cinema set al ruim 4 jaar dus terugbrengen of garantie zal er niet meer inzetten. Maja ken wel gewoon dvdtjes weer kijken.

Als het goed is zit er altijd een klein gaatje voor te openen en deze zit onder het schuiflaatje. Ik heb het gecontroleerd bij 5 verschillende spelers. Anders zou niemand een cd eruit kunnen halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan