DVD Video player

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Klopt dit?

Heb een DVD video player, maar nu is mijn CD speler stuk en vraag ik me af of ik niet beter
dan mijn DVD video player ook aan mijn receiver kan koppelen om tenminste naar mijn CD's te kunnen luisteren.

Vraag me alleen af of geluidskwaliteit ook goed is.
Op dit moment is DVD player alleen aan TV gekoppeld, kocht hem destijds om alleen video's te bekijken.

Dat is geen probleem, gewoon doen! Met een beetje geluk ondersteunt je dvd player ook mp3, kun je ook gelijk mp3 cd's afspelen!

1 ding waar je wel rekening mee moet houden is dat de dan waarschijnlijk deze DVD player wat geluid betreft op jouw stereo installatie aan gaat sluiten.
Dit betekend dat als je dan een DVD wilt gaan bekijken het geluid niet meer uit de tv komt, maar uit de stereo installatie.

Lijkt mij geen probleem, omdat de geluidskwaliteit dan meestal vele malen beter wordt.

Waarschijnlijk omt het geluid dan zowel uit de tv als uit de stereo!

Scart of HDMI naar de TV en audio uit naar de receiver, dan heb je alle opties.

OK, mensen bedankt voor de reacties. :thumb:
MP3 mag ook geen probleem zijn, staat op de speler.

Kom er denk ik wel uit. :D

Krijg nu wel geluid, maar uit 1 luidspreker box. :(
Snap ik niet. Heb overigens maar 1 kabel verhuisd..

Bij een dvd video is geluid prima, maar oh oh bij een gekochte CD met alleen muziek...:rolleyes: Geluidskwaliteit niks dus, waar ik al bevreesd voor was.

Dan heb je toch echt iets niet goed aangesloten of ingesteld hoor, want het hoort 100% normaal te werken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan