dvd wel beeld maar geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

basbo

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2007
hoi,

Ik heb een probleem met mijn dvd-speler als ik er een dvd indoe start hij normaal op ik ga naar deze computer dubbelklik op de dvd naa. dan start hij normaal op in wmp maar ik krijg wel beeld enzo maar ik hoor geen geluid. weet iemand wat hiervan het probleem kan zijn. alvast bedankt.

zelf heb ik al alle kabes na gekeken zonodig weg gehaald en weer aangesloten op mijn pc zie ik alleen een video ts map op de dvd en niks anders op andere pc's werken de dvd's wel

Als je een muziek cd in diezelfde speler doet, heb je dan wel geluid?

het werkt ook niet bij programmas als powerdvd en nero showtime

er staat als ik het kllite codecpakket wil instaleren het is geen voledige win 32 toepassing

???????????????? Waanzinnig...
Volg mijn link, klik op mirror 4 [File Hippo], klik dan op het groene download pijltje rechts boven, klik op uitvoeren..... dat moet gewoon werken..... werkt overal.......
Welk OS heb je?

beetje domme vraag maar was is od verder heb ik nog ac3 filter gebruikt en nu werkt het weer iedereen bedankt

beetje domme vraag maar was is od verder heb ik nog ac3 filter gebruikt en nu werkt het weer iedereen bedankt

Ik neem aan dat je bedoeld os? Operating System oftewel besturingssoftware [Windows 9x, ME, XP, Vista, Linux, etc.]

Fijn dat het weer werkt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan