+ dvd wel, - dvd niet branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bloffertje

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2004
Hoi all
Ik heb een sony dvd rw dw-u14a, dit zou een +/- brander zijn ( ook volgens systeeminfo van nero)
Maar nu brandt hij wel +dvd's maar geen -dvd's.
In de winkel zeiden ze dat het komt door het merk dvd. Dus moet ik allerlei soorten -dvd's proberen, wat mij dus waarschijnlijk een heleboel dvd's kost.
Hebben jullie enig idee welk merk wel werkt of dat het ergens anders aan ligt?

Alvast bedankt.....

Thnx voor de lijst, dat brengt de mogelijkheden al weer wat terug. Ga eens proberen met die merken die er stonden.
Ik heb ook gekeken of ik de sony brander kon vinden op het internet, maar die vind ik ook nergens terug, maf want ik heb hem pas sinds december, dus vrij nieuw (wat je tegenwoordig dan nieuw kan noemen)

Hallo,

Op kieskeurig staat hij als DWU - 14A.
Maar of je daar de info vind die je zoekt :confused:

groetjes leon

Bedankt Leon.

Nu weet ik tenminste dat hij bestaat :D en dat ze er geen oud ding in hebben gezet, waar ik eerst bijna voor vreesde.
Ik heb nu wel wat meer gegevens, maar niet welke -dvd's ik kan branden. Maar dat ga ik uitzoeken en daar hoor je binnenkort meer over.....

Groetjes

Hoi all
Ik heb inmiddels eens met sony gebeld, die geven het advies om eerst het merk TDK of Sony te proberen. Ik heb het met een TDK -dvdtje geprobeerd en wat denk je....... op het laatst krijg ik dus een foutmelding:(
Hij gaf aan: Could not perform end of Disc-at-once.
Is dit nog steeds hetzelfde probleem, dat hij ook dit merk dvd niet kan branden?
Groetjes en als ik weer meer weet horen jullie dat......

Zo hehe kan de vraag afsluiten....Ik had vanalles geprobeerd, sony merk ook, maar niks deed het... Inmiddels is mijn pc kaduuk gegaan, nieuwe harde schijf erin, nieuwe brander erin. Het lag schijbaar aan de brander die niet goed werkte. Wat een geluk dat alles in de garantie viel:D
Bedankt voor het meedenken.
Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan