Dvd werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fred1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Fred1

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2001
Nu heb ik gisteren een nieuwe dvd gekregen van sinterklaas (origineel, nieuw in de doos) en ik dacht kom even snel afspelen op de pc. Niet dus. Na de intro loop ie vast en ook de menu items van powerdvd (6.0) zijn gelijk niet meer bruikbaar. Als ik de dvd afspeel op de andere dvd speler bij de tv werkt ie wel zonder problemen. Tot op heden heb ik alle dvd's ook op de pc af kunnen spelen. Is dat een nieuwe beveiliging of is de dvd toch ergens niet goed ?
Ik heb een gewone MSI dvd spler met windows xp en zoals gezegd power dvd 6.0.

Kan zijn dat de DVD een fout bevat, ik zou ff naar de winkel gaan waar hij vandaan komt (met kassabon natuurlijk)

Sorry voor mijn late reactie.

Ik dus naar de winkel (met kassabon). Keurig omgeruild. De winkelier deed niet moeilijk. (kan gebeuren, meneertje). In de speler en ja hoor op exact hetzelfde punt loopt ie weer vast. Ik slim..... heb tenslotte ook nog een dvd brander. Maar helaas ook daar op datzelfde punt. En ook hier in de dvd speler bij de tv geen problemen. Alle andere dvd's kan ik op de pc gewoon afspelen.

Geplaatst door Fred1
Sorry voor mijn late reactie.

Ik dus naar de winkel (met kassabon). Keurig omgeruild. De winkelier deed niet moeilijk. (kan gebeuren, meneertje). In de speler en ja hoor op exact hetzelfde punt loopt ie weer vast. Ik slim..... heb tenslotte ook nog een dvd brander. Maar helaas ook daar op datzelfde punt. En ook hier in de dvd speler bij de tv geen problemen. Alle andere dvd's kan ik op de pc gewoon afspelen.

Dus als ik het goed begrijp heb je: de DVD geruild in de winkel, daarna die andere DVD in je DVD-Rom gedrukt, geen reactie, toen in je DVD-Brander, geen reactie. Vervolgens in je Stand-Alone DVD gestopt, en hier deed hij het wel, en voor de rest deden alle DVD's het wel in je PC??

Om welke DVD(Titel en is hij ook legaal of niet?) gaat het dan, en kijk eens op het doosje, hier staat misschien wat info...

Klopt helemaal. Het is de dvd van Robbie Williams Live at Knebworth. Echt origineel, nieuw in de doos. Het enige afwijkende wat op de doos staat is : Disc 1:Dual layer disc: Layer transition may trigger a short pause". (Die short pause is wel een hele lange geworden :P). Disc 2 werkt overigens wel normaal maar daar staat geen bewegend beeld op. Alleen wat wallpapers en zo.

Oh ja, nog even als aanvulling en voor alle duidelijkheid. De dvd reageert wel en wordt door power dvd ook afgespeeld tot na het intro (als dus het menu moet verschijnen). Daar loopt ie dus vast en dat deed de vorige ook op precies hetzelfde punt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan