Hallo iedereen,
Het is een tijdje geleden dat ik DVD's heb gebrand, dit ging altijd foutloos.
Vandaag heb ik weer wat gebrand, wat ook nog goed ging, maar nadat de DVD gebrand was, kon dezelfde DVD-writer, waarmee ik ook altijd DVD's en andere dingen afspeel, de DVD niet lezen
..
Het rare is, "normale" DVD's CD's leest hij wel gewoon, DVD's en CD's die ik een tijd geleden heb gebrand leest hij ook gewoon.. Cd'tjes die ik nu brand, leest hij ook..
Het zijn echt alleen DVD's die ik nu brand, die hij niet kan lezen... Hij geeft dan aan dat de schijf leeg is.. (de DVD doet het overigens wel op een normale dvd speler, dus ik neem aan dat hij gewoon goed gebrand is?)
Ik heb wat rondgekeken bij andere problemen en heb het volgende geprobeerd:
-dvd station bij apparaatbeheer verwijderd, pc opnieuw opstarten.. niet gelukt.
-Nero opnieuw geinstalleerd, pc opnieuw opgestart.. niet gelukt..
Is er iemand die mij kan helpen met die raar probleem?
Zou het zeer op prijs stellen, alvast bedankt voor het lezen en de hulp
.
Lorenzo
Het is een tijdje geleden dat ik DVD's heb gebrand, dit ging altijd foutloos.
Vandaag heb ik weer wat gebrand, wat ook nog goed ging, maar nadat de DVD gebrand was, kon dezelfde DVD-writer, waarmee ik ook altijd DVD's en andere dingen afspeel, de DVD niet lezen

Het rare is, "normale" DVD's CD's leest hij wel gewoon, DVD's en CD's die ik een tijd geleden heb gebrand leest hij ook gewoon.. Cd'tjes die ik nu brand, leest hij ook..
Het zijn echt alleen DVD's die ik nu brand, die hij niet kan lezen... Hij geeft dan aan dat de schijf leeg is.. (de DVD doet het overigens wel op een normale dvd speler, dus ik neem aan dat hij gewoon goed gebrand is?)
Ik heb wat rondgekeken bij andere problemen en heb het volgende geprobeerd:
-dvd station bij apparaatbeheer verwijderd, pc opnieuw opstarten.. niet gelukt.
-Nero opnieuw geinstalleerd, pc opnieuw opgestart.. niet gelukt..
Is er iemand die mij kan helpen met die raar probleem?
Zou het zeer op prijs stellen, alvast bedankt voor het lezen en de hulp

Lorenzo