Dvd writer herkent lege dvd's niet meer,cd's wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

rockanje

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2007
Goedemiddag allemaal,

Mijn dvd writer kan geen dvd's meer branden. Hij blijft vragen om een lege dvd. Het branden van cd's is geen probleem. Ik heb een dvd brander HP. (standaard in een HP pavivilion t370.nl. Als ik er een lege cd in doe dan komt er een scherm met de vraag wat ik er mee wil gaan doen bv openen, branden, bestanden weergeven etc. Als ik er een lege dvd in doe dan gebeurt er helemaal niets. Ik heb ook al een aantal maal een ander merk dvd ingedaan. Wie weet raad?

mvg
Rock:(

dus, je kan nog wel vanuit het brandprogramma branden enzo maar er komt alleen geen melding meer????

als het bovenstaande het geval is moet je eerst een actie instellen:
eigenschappen <station> (in deze computer) => automatisch afspelen => juiste instellingen invoeren (mij elke keer vragen)

dus, je kan nog wel vanuit het brandprogramma branden enzo maar er komt alleen geen melding meer????

als het bovenstaande het geval is moet je eerst een actie instellen:
eigenschappen <station> (in deze computer) => automatisch afspelen => juiste instellingen invoeren (mij elke keer vragen)

Nee ik kan geen dvd's meer branden. Cd's echter wel. Hij herkent geen lege dvd's meer lijkt het wel.
Bedankt voor je antwoord. ps de instellingen die je noemde staan zoals door jou beschreven.

Laatst bewerkt:
Je zou via google een update kunnen doen.. (ff je type brander intikken en zoeken.)

update gedaan maar helaas

Ik heb net de laatste firmware geinstalleerd maar helaas. Het probleem is er nog.:confused:
bedankt weer

ik denk eerder dat de (dvd) laser die erin zit gewoon karpot is, pc gewoon opsturen met garantie (al dat er nog op zit)

Helaas, geen garantie meer. Denk dat ik maar een nieuwe externe brander ga aanschaffen dan. Als ik het goed begrepen heb zijn die niet zo duur.
Bedankt in ieder geval.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan