Dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Berichten
505
Mijn DVD / DV-RW / DC-RW, speler spint niet meer op als ik er een cd in stopt of het nou een Orginele of een gekopieerde is ze doen het niet meer.Ze werken wel alle drie als ik er een cd instopt en er op dubbelklik dan werken ze wel.In de BIOS staat het ook goed bij AUTORUN daar staat 0X000000001 (1) bij waarde gegevens.Weet iemand de oplossing.
 
Heb je al gekeken bij eigenschappen van de speler? Hier kun je nl. instellen of en met welk programma je een cd/dvd automatisch wilt afspelen.
 
Ja we hebben alles zo goed als mogelijk gecontroleerd maar schijnbaar niet genoeg,overigens gebruiken we Windows XP Pro nederlands met SP1 Orginele versie als OS.De DVD speler is een Plextor PX116-A en is pas 3 maanden oud.
 
Laatst bewerkt:
Opgelost door het programma te installeren van PowerDVD en het probleem was opgelost spint nu weer op,was tip van een ander forumlid waarvoor mijn dank.
 
Ja het probleem is opgelost zoals hierboven beschreven,alleen blijf ik het een vreemde zaak vinden dat ik daar powerDVD voor moet installeren voor dat te krijgen opgelost?? vreemde zaak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan