Dvd

• Onderwerp starter Onderwerp starter G4M3R
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

G4M3R

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 dec 2005
Ik heb jaar geleden een dvd speler gekocht die het erg goed deed/doet. Echter, bij sommige films (matrix 1e deel) blijft hij soms hangen en schiet dan een paar scenes verder of blijft gewoon permanent hangen de gewone tv dvd speler bij ons is ook niet zo lang geleden gekocht en hangt ook bij de matrix 1e deel en andere films, maar met het afspelen van bijv. het 2e en 3e deel hebben beide dvd-spelers geen probleem. Wat is het probleem en hoe kan ik het verhelpen?

Zitten er op de achterkant van de DVD gaan krassen, vuil, of andere dingen die er niet thuishoren?

als de zelfde dvd in meerdere spelers raar doet kan je zekker zijn dat er iets mee is,
met dat matrix deel.
heb je ook een dvd brander ? misschien proberen te backupen en dan is zien of het,
probleem verholpen is

de dvd's zijn allemaal schoon, moet ik de dvd dus gewoon kopieren en de kopie afspelen?

we hebben in beide dvd spelers al heel veel dvd's afgespeeld en maar een paar kregen dit probleem dus ik denk dat het meer aan de speler ligt dan aan de dvd's eerlijk gezegd :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan