Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi,
Je kunt met dvd-shrink de voorstukjes, reclames en andere dingen verwijderen, zodat alleen de hoofdfilm overblijft!
Daarna kun je hem branden als dvd5. Ik gebruik het al een tijdje niet meer, maar volgens mij kon je dit instellen als je ging branden!
En je wil geen DL schijfje gebruiken?
Zonder kwaliteits verlies zoveel comprimeren gaat je niet lukken. Dat kan ik je vast vertellen.
En sorry dat ik doorzaag maar waarom wil je geen DL schijfje nemen dan? Werkt precies hetzelfde en je kan zo afspelen....
Je kunt ze gerust gaan omzetten met DVD-Shrink mits je VIVO, BUP VTS bestanden hebt. Ik ben het wel met Raymond eesn, dat je zeker kwaliteits verlies hebt, als je ze de helft kleiner maakt. Als je ze moet comprimeren tot iets van 80% van het orgineel, dan valt het mee. Daar onder is het echt wel duidelijk te zien en heb je betere software nodig.
Zoals ik al aangaf, hangt het ervanaf hoeveel compressie je toe moet passen. Als een DVD9 bestand maar 6GB groot is hoe je niet zoveel te comprimeren. Is een DVD9 bestand 8GB, dan krijg je met DVD shrink echt wel kwaliteits verlies. DVD Shrink comprimeerd vrij snel een DVD9 naar DVD5. Zelf gebruik ik Bavaria DVD Rebuilder in combinatie met Cinema Craft Encoder. (Niet gratis) Hierin kun je ook aangeven wat je weg wilt laten om de film zelf op zo'n best mogelijke kwaliteit te houden. Deze doet er een uur of 6 over om het om te zetten. Afhankelijk van de snelheid van je systeem en grote van de DVD9 kan dit langer of korter duren. Heb zelf een P4 Extreme Edition 3,4ghz@3,8ghz met 2GB aan werkgeheugen.
Met een DVD van 7,90Gb krijg je zeker kwaliteits verlies of je moet dat voor lief nemen met DVD shrink. Ik zou inderdaad voor een beter programma gaan.
CCE heb je nodig in DVD rebuilder.
CCE=Cinema Craft Encoder.![]()
Die encoder in combinatie met DVD rebuilder. In DVD rebuilder kun je bij de settings aangeven waar je CCE hebt geinstalleerd. DVD Rebuilder gebruikt dan CCE om te encoderen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.