dvdrewriter herkent dvd's niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

goudvis123

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2004
Berichten
443
Hallo,

Ik heb een lite on ldw 811s dvd rewriter en het lukt maar niet om een dvd te branden. Elke keer herkent de dvd brander de dvd als cd.

Is hier een oplossing voor?

Hartstikke bedankt alvast voor de hulp.

Groeten, Leonie
 
Wat heb je al gedaan?
Al eens verwijderd uit apparaatbeheer en opnieuw laten herkennen?
Laatste firmware erop? Was dit opeens of altijd al zo geweest? Is dit alleen bij één merk DVD R?
 
hoi,

ja ik heb het apparaat al eens opnieuw laten herkennen.

Ik heb de firmware HS0R als er opgezet.
Daarna herkende hij het apparaat als nieuwe hardware, maar de dvd'tjes blijven nog steeds cd's.

Ik heb 2 merken dvd's geprobeerd.

Philips alleen dvd branden, zowel een aparte met alleen - en een aparte met alleen +.

Samsung Rewritable +.

Hij herkent ze allemaal als cd ipv dvd. Ik kan natuurlijk nog wel meer merken gaan proberen, maar de vraag is of dat nut heeft. (kost alleen maar geld)

Ik hoor het weer graag als iemand een eventuele oplossing weet

Groetjes, Leonie
 
Ik vond deze firmware, DR8HSOR zelfde? Alhoewel ik betwijfel of het daar aan ligt. Heb je nog garantie?
 
Beste goudvis123,

geplaatst door Raymond Bos
Was dit opeens of altijd al zo geweest?

Is het een interne/externe DVD Rewriter ??

Heb je het net nieuw gekocht of heb je het al een tijdje ??

Heb je al iets gebrand op een DVD+/-R(RW) Disc,
en dan uitgetest b.v. op een Home DVD Speler, als ie het inderdaad als een DVD leest,,,,

we horen graag van je ,,,,
 
Hoi,

Bedankt weer voor de reacties.

Je schrijft:
Ik vond deze firmware, DR8HSOR zelfde

Antw: Ja.

Het is een interne dvd rw brander met een ide aansluiting op het moederbord.

Ik heb hem tweedehands gekocht en tot nu toe is het niet gelukt om een dvd te branden. Een dvd afspelen lukt wel. Deze herkent hij als dvd en hij speelt het dan gewoon af, maar het branden wil niet.

Ik heb een philips dvd-r, een philips dvd+r en een samsung dvd+/- rw geprobeerd en bij alle zag hij de dvd als cd.

Ik heb geen idee hoe oud hij is en ik heb ook geen garantie daar ik hem (net) tweedehands heb gekocht.:(

Als iemand een idee heeft hoe dit probleem op te lossen hoor ik het graag. Zou namelijk graag een back up van mijn bestanden maken op dvd :)

Groetjes, Leonie
 
Ben bang dat hij gewoon stuk is en dat dat niet softwaremaitig op te lossen is. Al eens een ander brandprogramma geprobeerd?
 
Hoi,

bedankt voor je reactie. Dat wou ik net vragen, of het misschien aan het brandprogramma kan liggen?

Ik probeer namelijk telkens te branden via windows xp, maar misschien moet ik een speciaal dvd brandprogramma eens proberen?

Enige suggesties voor gratis down te loaden dvd programma's?

Windows xp moet toch ook kunnen branden of niet?

Ik hoor het weer graag.

Groetjes, Leonie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan