DVDrw werkt niet cd(rom) wel, alles geprobeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jocca

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 okt 2008
Hallo allemaal. Ik heb problemen met mijn dvdrw speler van mijn notebook acer aspire 3025. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik heb alles al geprobeerd.
(Pioneer DVR K16RA)

Symptonen:
-DVD, DVDrw met gegevens, en DVDgamesworden niet afgespeeld, cd.s en cd roms wel.
-Als ik een dvd in het app doe dan bromt hij een paar keer en verder niets.
-Geen foutmelding
-In app-beheer herkent hij de dvd speler wel
- Maar met een dvd in de speler en een klik op deze computer blijft deze helemaal leeg.
- Als ik de lade open komen bij "deze comp" de schijven weer tevoorschijn c/d/e
-DVD's en games werken op andere comp. wel.

Geprobeerd:
- Codex geprobeerd (niet opn. opgestart)
- Stuurprogramma's zijn volgens de comp. de nieuwste
- Uit en inschakelen via app.beheer
- Upperfilter en Lowfilter geprobeerd

Verdere info:
Ik gebruik service pack 2. Bij het installeren van SP3 is mijn comp. in de soep gelopen.
Vorige maand alles weer opnieuw geinstaleerd.(xp) Ik heb wel gezien dat mijn regio op die van de VS staat maar ik kan/mag deze niet veranderen omdat ik zgn niet de rechten hiervoor heb. (heb ik wel) Ik heb zgn nog 4 pogingen de regio te veranderen terwijl ik dit nog nooit heb gedaan.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik weet het niet meer.
Bedankt!
Jocca

Laatst bewerkt:
Ik zit met ongeveer het zelfde probleem.

Bij mij leest hij wel dvd's (zowel origineel als gebrand) alleen leest hij geen cd-rom en audio cd's.
Branden doet hij ook niet, hij spuugt dan wel de schijf open, maar als je er dan een cd indoet hoor je hem wel brommen of iets maar verder gebeurt er ook niets.

Ook bij deze computer wordt de cd-rom niet herkent en met een beetje pech loopt deze computer dan ook nog is vast.

Ik heb de pc al ge-recovered, maar ook dit werkt niet (op advies van Acer).

Het gaat hier om een Acer Aspire M3100 (Desktop) Windows Vista
De disk player is een combo, branden en afspelen in één.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan