DVD's blijven hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvanduijn

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2007
Ik gebruik het programma ConvertXtoDVD 2.2.3.258 op twee computers, als ik een .avi met .srt ondertiteling converteer werkt dat prima, ook brand hij de film op DVD+R. Als ik uiteindelijk een van de gebrande films ga kijken, blijft elke film precies 15 minuten voor het eind hangen. Het maakt niet uit op welke PC ik de film brandt... Wie weet waar dit aan kan liggen? Ik gebruik Windows Vista en DVD+R schijfjes van Sony

Je bedoelt wanneer je ze kijkt op je stand-alone dvd speler?

Dat kan een anatal oorzaken hebben, niet alle dvd spelers "lusten" even graag bepaalde merken dvd's.

Probeer eens om op een lagere snelheid te branden en anders een ander merk dvd

Je bedoelt wanneer je ze kijkt op je stand-alone dvd speler?

Dat kan een anatal oorzaken hebben, niet alle dvd spelers "lusten" even graag bepaalde merken dvd's.

Probeer eens om op een lagere snelheid te branden en anders een ander merk dvd
Ik heb de films in verschillende dvd-spelers afgespeeld, daar ligt het iig niet aan denk. Lagere snelheid branden heb ik ook gedaan, maar dat helpt ook niets. Ik dacht dat Sony wel een redelijk merk DVD+R was.... Heb nog geen ander merk geprobeerd...

Het gaat er niet zo zeer om of b.v. Sony een redelijk goed merk is, het gaat om de compatibiliteit tussen het ene merk en het andere.

Ik heb b.v. jaren gewerkt met Arita DVD's, volgens velen een B-merk.
Maar ze speelden wel af op bijna elke DVD speler....

Nu gebruik ik Platinum, volgens diverse berichten ook een B-merk, maar ook daar geen problemen mee.

[off topic] Heb je een link waar die specifieke info te vinden is? ( A-merken, B merken ) [/off topic]

Zou het misschien ook zo kunnen zijn dat ik bij de setup van het programma ConvertXtoDVD had moeten doen "Uitvoeren al administrator" ?

@ Mumzel: sorry, heb ik niet...

@TS: nee, dat heeft er niets mee te maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan