dvd's branden mer Nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ries69

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
dvd's branden met Nero

Ik gebruik Nero 6 om dvd's te branden. Dat gaat goed om te kopieren, maar als ik de filmpjes van de computer (JPEG) op dvd wil branden, krijg ik de keuze uit de dvd videobestanden: .bup, .vob en .ifo. Dus het branden van mijn filmpjes kan niet.
Hoe kan ik dit oplossen? Of is er een simpele mogelijkheid, die ik niet ken?

Laatst bewerkt:
Welkom bij de Helpmij !

Met Nero Vision Express

1. Open Nero Vision Express
2. DVD maken
3. DVD video
4. popup die verschijnt sluiten
5. videobestanden toevoegen
6. ga naar de map waar de jpeg staat en selecteer ‘m
7. klik vervolgens alle volgende popups door / weg (zijn geavanceerde opties)
8. kies uiteindelijk de plek waar je ‘m naartoe wil hebben : harddisk of DVD
9. wacht af terwijl Vision Express zijn werk gaat doen -> dit kan -afhankelijk van je
computer- net zolang duren (!) als dat de film zelf duurt.

Laatst bewerkt:
Gewoon branden als data-bestanden.[/QUOTE Ook ik heet je welkom op deze prima site Als je een film als data brand speelt hij niet af in je dvd recorder is mijn ervaring de uitleg van pasja is de enigste goede oplossing.

Mvg .nixs

Laatst bewerkt:
Hij zegt wel van JPEG te branden, die brand ik gewoon als data- bestand.

Films voor mezelf brand ik als data, en speel ze dan af op een dvix-speler.
Films voor andere brand ik ook via vision expres, dit duurt wel heel lang omdat hij dan heel de film eerst gaat converteren.

Hi
Ja wanneer je het idd op een divx player afspeelt dan kan je in nero data gebruiken.
Ik zelf doe dit nl ook omdat ik de film gewoon afspeel in mijn pc en kijk op mijn tv .

Voor andere wordt het toch meestal gewoon 4,2 giga branden op een dvd omdat hij dan over al moet kunnen af spelen .
Eigenlijk hetzelfde verhaal maar goed,wanneer je alleen zegt ik brand dvd in data zullen er altyd mensen zijn die denken dat ze de dvd dan overal kunnen bekijken.
mvgr .nixs..

antwoord op bovenstaande tekst

Dankjewel voor jullie reacties. Ik heb geprobeerd om het als data te branden. Dat gaat wel, maar ik wil het dan op een gewone dvd speler/dvd brander af spelen. Maar dat is nu juist wat mij niet lukt. Ik heb geen DIVX speler. Wel 3 andere dvd spelers/recorders. Maar die pakken de dvd niet. En de computer op de tv aansluiten gaat niet.
Zijn er nog andere ideëen?

Nero Vision Express

Welkom bij de Helpmij !

Met Nero Vision Express

1. Open Nero Vision Express
2. DVD maken
3. DVD video
4. popup die verschijnt sluiten
5. videobestanden toevoegen
6. ga naar de map waar de jpeg staat en selecteer ‘m
7. klik vervolgens alle volgende popups door / weg (zijn geavanceerde opties)
8. kies uiteindelijk de plek waar je ‘m naartoe wil hebben : harddisk of DVD
9. wacht af terwijl Vision Express zijn werk gaat doen -> dit kan -afhankelijk van je
computer- net zolang duren (!) als dat de film zelf duurt.

Waar kan ik dit programma vinden? Staat dit op dezefde cd als Nero 6?

De bestanden dus eerst converteren naar DVD files (.vob etc.)

Dat kan met o.a. WinAvi en ConvertXtoDVD, beide niet gratis...

mrmusic, Nero Vision Express doet dat volautomatisch -> .avi naar .vob .bub .ifo
Ries, even naar de site van Ahead en daar kijken. Ik werk inmiddels met Nero7 en zodoende weet ik niet meer of Vision Express deel uitmaakt van 6 of dat je 'm even (gratis) moet downloaden.(als licentiehouder van 6)
Kijk voor de zekerheid eerst even onder Start -> Alle Programma's -> Nero. Misschien staat 'ie er al bij.

Laatst bewerkt:
Dankjewel voor jullie reacties. Ik heb geprobeerd om het als data te branden. Dat gaat wel, maar ik wil het dan op een gewone dvd speler/dvd brander af spelen. Maar dat is nu juist wat mij niet lukt. Ik heb geen DIVX speler. Wel 3 andere dvd spelers/recorders. Maar die pakken de dvd niet. En de computer op de tv aansluiten gaat niet.
Zijn er nog andere ideëen?

Ondersteunt jouw dvd-speler dan geen Jpeg-bestanden ?

De bestanden dus eerst converteren naar DVD files (.vob etc.)

Dat kan met o.a. WinAvi en ConvertXtoDVD, beide niet gratis...
Met nero moet het ook gewoon kunnen er staat gewoon een instelling niet goed anders weet ik het niet
groetjes

nero

ik weet het niet maar zout u ne link willen geven om nero te downloaden want ik heb alles al gebrobeerd maar dan vind ik het maar dan moet ik het betalen en ik wil graag ne gratisse dus kunt u mij graag een llink doorsturen

Nee, behoudens de gratis trialversie van Nero zul je op deze site geen link krijgen naar Nero.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan