dvd's branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

fietspomp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 dec 2003
Als ik een dvd wil branden van mijn vakantie, dan doet ie er ongeveer 2 weken over om het te decoderen???
Heb een testje gedaan met een bestand van 500mb en daar doet ie 14.5 uur over??? lijkt mij niet goed!! heb alles al gedaan, maar gaat niet goed, heb al 4 verschillende programma's gebruikt!!!
Wie kan mij helpen!!! Of wat doe ik fout ????

Mijn systeem is een p3 met 650mhz en 80 gig h.d.
o.s. = winxp prof

welke brander, welke schijfjes, welk brandrpogramma.

Ik heb een nec 1300 multidrive, en ik heb een sony dvdrw gebruikt,ik heb pinnacle en easy cd-dvd creator, en nero 6.0 gebruikt,
Zal het aan de dvrrw kunnen liggen!?? dacht ik zelf toch niet ??? maar het zal mischien wel kunnen???

welke programma's heb je gebruikt om het om te zetten dan ?? en wat voor formaat heeft het bestand nu ? avi , mpeg ?

Het programma zelf codeert of decodeert het bestand toch ??? of moet je dat via een ander programma doen ??

Ik heb alles in avi opgeslagen!!!!

Groeten !!

Geplaatst door fietspomp
Het programma zelf codeert of decodeert het bestand toch ??? of moet je dat via een ander programma doen ??

Ik heb alles in avi opgeslagen!!!!

Groeten !!

"Het programma"? Wélk programma?

Groeten terug !!

ik heb verschillende programma's gebruikt, nero 6.0
cd-dvd creator en pinnacle, volgens mij moeten die programma's toch voldoende zijn??!! ik weet er niet al te veel van hoor ????

groeten

Op het systeem wat je aangeeft kan 1 en ander best lang duren zo snel is het niet meer om video files te decoderen.
kijk eens op http://wintips.filmt.nl daar vindt je diversen handleidingen wil je van avi naar vcd of svcd kijk dan eens onder tmpgencoder of wil je van avi naar dvd kijk dan een naar avi / mpeg naar dvd.

maar houd er wel rekening mee dat het omzetten soms inderdaad lang kan duren.

Gebruik eerst: DVD shrink, en daarna branden met: CloneDVD.
Dit gaat uitstekend en erg snel.
Voor meer uitleg kun je mij mailen.
Jaap

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan