DVDs: wel beeld, geen geluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

beiink

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2014
Goedemorgen,

Na een Window's update heb ik geen geluid meer bij DVDs. Ik gebruik Windows Media Speler. (Heb een andere media speler geprobeerd, VLC, met hetzelfde resultaat. Wel beeld, geen geluid.) Volgens apparaatbeheer zou alles in orde zijn.

Ik gebruik Windows 7 op een tamelijk oude HP Pavilion dm 1 laptop.

Gaarne uw hulp.

Mvg, Beiink.

Audio drivers even ook updaten? Audio instellingen nog wel goed? (Kan met update veranderd zijn)

:confused: Dus daar heb je geen uitroeptekens ??

2v1sqch.jpg

Deze FixIt dan ?? -->> http://support.microsoft.com/mats/audioplayback/nl

Laatst bewerkt:
Nee, daar zijn geen uitroeptekens. Ik ga die link nu proberen.

Ik zie een lijst met 7 of 8 afspeelapparaten... welke moet ik hebben? Dan zou een daarvan niet geinstaleerd zijn, maar wel de juist driver hebben??
Ik ben bang dat dit te moeilijk voor me is, weet niet wat en hoe te doen. :-(

Ik zie een lijst met 7 of 8 afspeelapparaten... welke moet ik hebben? Dan zou een daarvan niet geinstaleerd zijn, maar wel de juist driver hebben??
Ik ben bang dat dit te moeilijk voor me is, weet niet wat en hoe te doen. :-(

Maar, tot zover bedankt voor de tips.

nee, rechtermuisknop op het luidspreker-icoontje rechtsonderin op de taakbalk. Daar kan je kiezen voor afspeelapparaten en moet je er voor zorgen dat je de luidsprekers ingesteld hebt staan als afspeelapparaat.

nee, rechtermuisknop op het luidspreker-icoontje rechtsonderin op de taakbalk. Daar kan je kiezen voor afspeelapparaten en moet je er voor zorgen dat je de luidsprekers ingesteld hebt staan als afspeelapparaat.

Ja, dan krijg ik die hele lijst weer...
OK, dit digibeetje, gaat ze een voor een uit proberen en zien wat er gebeurd. :-)

Hoera... vele uitprobeersels later en nog maar eens een driver update is het dan gelukt.

Iedereen reuze bedankt. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan