DVD's worden niet herkend door Nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

deSmid

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2001
Berichten
307
Nieuwe DVD+rw worden niet herkend door mijn DVD writer Toshiba SD-R6372. DVD's van Sony en Philips zijn niet beschrijfbaar met geen enkel brandprogramma dat ik heb.
Na het upgraden van Firmware voor deze DVD writer worden de DVD's wel herkend en zijn ook beschrijfbaar met de div. brandprogramma's, maar NIET met Nero 6 Ulta edition 6.6.0.6.
Kan ik hier wat aan te doen zodat ik Nero weer gewoon kan gebruiken?

Groet,
deSmid.
 
update nero eens laatste versie is 6.6.0.13
 
Na alles te hebben gedownload voor update Nero en geïnstalleerd nog steeds geen succes. Hier zit dan niet het probleem denk ik. Kan het zijn dat de nieuwe optie InCD voor het probleem kan zorgen?

Is er mogelijk een instelling te wijzigen voor Nero om de schijven wel te herkennen?
Wie weet raad?

Groet,
deSmid.
 
Op verzoek van het forum een reactie op mijn bericht/vraag.
Ik kan niet aangeven dat mijn vraag is opgelost omdat dat ook niet zo is. Heb ik er verder nog problemen mee? Als er geen oplossing voor is, zal ik er mee moeten leren leven wat niet zal meevallen.

Misschien een idee om een optie te maken dat de vraag niet meer van toepassing is? De tegenhanger dus van 'Vraag is opgelost'?

Groet,
deSmid.
 
Door het aanklikken van de optie 'Vraag is niet opgelost' komt de melding dat de vraag de status krijgt van niet opgelost. Dit is bij mij overigens niet te zien.

deSmid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan