dvdspeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

anneke51

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2006
Hallo

Wij hebben een JVC dvd cinema system rm-stha75r
Hij heeft het altijd goed gedaan we konden ook gekopieerde cd/dvd`s afspelen
maar sinds kort niet meer We hebben al een schoonmaakdisk gebruik maar dat helpt ook niet Is er een mogelijkheid om het weer voor elkaar te krijgen?

Waren het altijd dezelfde soort schijfjes die je gebruikte?DVD-R??

Ik zal het even goed uitleggen
Wij konden altijd gekopieerde cd/dvd`s afspelen van elk merk cd/dvd`s Sinds kort dus niet De gekopieerde dvd`s die we hebben hebben het altijd gedaan
De orginele DVD`s uit de winkel doen het wel
De schoonmaakdvd werkt ook niet
Nu zou ik willen weten of het opgelost kan worden

We gebruiken altijd dvd+r Dat heb ik gisteren even nagekeken

We hebben het ook gevraagd in de winkel en die verwees ons naar deze forum

groetjes Anneke

erg jammer dat ik geen antwoord krijg Ik zoek wel elders want ik wil toch weten hoe het kan

Sorry voor de vertraging. Heb lopen zoeken op het type nummer wat je gegeven hebt maar kon het niet vinden. Is het deze?

ik krijg zo gauw die page niet open
maar het type is TH-A75R
dvd digital cinema system

Er staat in de handleiding dat alleen DVD-R afgespeeld kunnen worden. Hebben jullie iets gedaan met de regiocode's?

Als dat op het knippertje staat kan dat makkelijk maar voor de rest zou ik het niet weten Er staat op de knipper wel decode afstandsbediening bedoel ik

DVD-R? Ik heb net gekeken maar wij hebben de meeste op DVD+R
voorbeeld We hebben een DVD van de Beegees altijd gedaan nu niet meer
En dat is een DVD+R dus die doen het wel en zo met meer dvd`s allemaal +

ik klikte per ongeluk op vraag opgelost maar het is nog niet opgelost

Doen de Bee Gees het nog wel op de PC?
Lijkt toch echt op een vervuilde lens.... draai die schoonmaak cd eens een aantal keren achter elkaar... meestal is dat vuil erg hardnekkig..... Als het laatje open staat kun je misschien met een wattenstaafje gedrenkt [maar niet kleddernat] in wat spiritus over het lensje wrijven.......

Na een avondje met schoonmaakcd en spiritus zo als je schreef is het toch gelukt om de dvd``s weer te laten spelen We hebben op de borsteltjes van de schoonmaakcd een beetje spiritus gedaan en daarna was het gelukt

Ik wil iedereen bedanken voor de tips en de hulp
Hartelijke Dank Groetjes Anneke

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan