dvdtje speelt niet af

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
Hallo,

We hebben een SONY DVD RECORDER RDR-HX750

Een kennis heeft via haar dvd recorder een programma van de tv opgenomen en op dvd gezet.
Geen idee wat zij voor speler hebben.

Deze dvd aan iemand gegeven en zij kunnen deze niet afspelen - ook de computer leest deze niet - er is dan niets zichtbaars.
Alsof de dvd speler geen cdtje ziet.

Nu heb ik deze dvd naar mij mee genomen en onze dvd speler ( zo als hierboven vernoemd) ziet deze wel, maar mijn computer ziet hem ook niet.
hoe kan dit - dacht dat pc's alles wel konden afspelen.

Is het mogelijk om de inhoud van deze dvd op een andere dvd te zetten welke wel zichtbaar op andere dvd recorders en pc af te spelen is???

En hoe doe ik dat ?

groet bedankt voor uw hulp en fijn zonnig weekend

:confused: Net zolang je op een PC dat NIET lezen kan, je kan ook helemaal niets mee, anders ...... dat je met PC wel lezen kan, inhoud zal je ook gelijk op een echte VTS formaat ( een echte DVD ! ) kunnen zeer makkelijk met bijv.''Any DVD Converter Professional'' of met ''WinAVI All-In-One Converter'' converteren ....;)
[marquee] een fijne weekend jij ook ....:thumb:[/marquee]

Laatst bewerkt:
sorry - ik ben hier in een leek en snap helaas niet helemaal je uitleg.

ik kan deze 2 programma's downloaden, maar als dvd niet gelezen word, heb ik denk ik niets aan deze progr. toch.

kan je me de werking / mogelijkheden uitleggen van deze 2 progr. aub (bv met een voorbeeld)

:confused: Nee tjonge hoef je ze ook niet downloaden.... ( zijn ze niet gratis ! ...:confused: ) er zijn heleboel wel andere gratis programmaatjes voor ...
Maar zoals ik zei net zolang je NIET op een PC jouw opgenomen CD / of DVD lezen kan, ........je kan ook helemaal NIETS mee doen.... Anders-om die zal je wel kunnen omzetten in juiste formaat zodat je op elke DVD Player afspelen kan ....

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan