DVI-D aansluiting werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mzalga

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mei 2007
Hallo mensen,

Ik heb een nieuwe Benq G2220HD lcd monitor met een gigabyte Geforce GV-NX84S512H 8400GS videokaart,de monitor heeft een DVI-D aansluiting en de videokaart een DVI-I ik sluit ze met elkaar aan met een DVI-D kabel. Nu is het probleem dat ik geen signaal van de DVI aansluiting. Ik krijg wel beeld via de VGA aansluiting. Ik heb de bijgeleverde drivers geïnstalleerd an zowel de monitor als van de videokaart, daarnaast heb ik nieuwste drivers van mijn videokaart gedownload en geïnstalleerd, maar helaas niets werkt. Ik heb geprobeerd de conputer te starten met alleen de DVI kabel, samen met de VGA en DVI tegelijk, ik heb de gehele besturingsprogramma van de videokaart nagepluisd, bij beeldscherminstellingen in Windows, de BIOS nagekeken, ik heb werkelijk niks kunnen vinden wat denk mij kan helpen. Ik heb de drivers gewist en opnieuw geïnstalleerd. Maar geen geluk. Ik heb trouwens Windows Vista Home Edition 64 bit als besturingsprogramma, ik hoop dat iemand mij verder kan helpen, want ik weet het echt niet meer ik vrees dat misschien de verbinding van mijn monitor of videokaart stuk is, want ik dacht dat hij automatisch je DVI verbinding kon vinden.

DVI-Digital (DVI-D) supports digital displays only
- DVI-Integrated (DVI-I) supports digital displays and is backward compatible with analog displays

@ Bertus

Ik denk te menen dat een DVI-D kabel gewoon moet werken tussen een DVI-D en DVI-I verbinding, want een DVI-D pakt zowel digitaal en analoog en DVI-I alleen digitaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan