DVI/HDMI naar HDMItv werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter xaser
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xaser

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 feb 2012
hello
ik heb een probleem ;)
ik heb een computer met twee grafische kaarten elk met twee uitgangen die verbonden zijn via SLI het enige probleem daarbij is dat ze geen HDMI uitgangen maar DVI uitgangen hebben het gaat hier over twee nvidia geforce GTX 275
ik heb een fullHD tv met 3 HDMI uitgangen
ik wou mn computer via mn tv kunnen bekijken dus heb ik een HDMI kabel en een verloopstukje van HDMI naar DVI gekocht
van het moment dat ik die insteek krijg ik niks op mn tv (die blijft gewoon zwart) en op mn pc gaat mn scherm naar zn bureablad ..
maar dan wel bureablad zonder icoontjes of startmenu ofzo .. er staat niks meer op behalve de achtergrond ik kan wel nog mn muis zien maar ik kan dus ook niks meer ermee doen .. iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
heb al een beetje rondgekeken op dit forum maar er zijn zodanig veel posts die er wel iets op lijken maar toch weer niet hetzelfde zijn ;)
hoop dat jullie kunnen helpen
ty and greetz

Laatst bewerkt:
Het zou moeten werken.

Ik denk hierbij aan 2 dingen.
a- het verloopje is 1 richtingsverkeer(van hdmi naar dvi)
b- instellingen van je resolutie op je tv en/of laptop.

Tevens je vraag verplaatst naar de juiste sectie.

Jackall

ik zie niks staan op het verloopje dus ik veronderstel dat het eengewoon verloopstukje is die alle twee de kanten op zou moeten gaan en de instellingen .. het is een destkop btw
ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd en heb geprobeerd via geforceerde instellingen maar aangezien ik zodra ik mijn kabel insteek geen beeld meer heb moet ik dat doen ongeveer tegelijkertijd dat ik mn kabel insteek ;)
en bedankt om mn vraag te verplaatsen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan